Minder wintersportvakanties geboekt dit jaar

• Bert Martens

http://www.nu.nl/economie/2948038/minder-wintersportvakanties-geboekt.html

Cynical mode on>>

Mooi dat die paupers het niet meer kunnen betalen. Geen bezopen en lallende minimumlijders meer op de piste. Daar trek ik nog mooi flesje champie op open. Lekker rustig wordt dat op de piste met alleen ons Quote-genoteerden onder elkaar. Leve de nivellering als de bergen en dalen maar niet genivelleerd worden. Ook de prijs van de skipas wordt wellicht inkomensafhankelijk en de prijs van het vignet wordt afhankelijk van de cataloguswaarde van je limo.

<

• Skimiepie

Smile!

• skiester

he he inderdaad. Kan ik tenminste weer naar oostenrijk nu die paupers niet meer komen. De afgelopen jaren noodgedwongen naar Zwitserland moeten gaan en zat er al bijna aan te denken om maar te gaan heli skien in Canada om die plebejers te ontwijken. Ze waren echt overal! Ben blij dat ze opgerot zijn!

>:D<

• kootje

De slager vroeg vandaag ook al hoe hoog ons inkomen was. Want die wilde ook al nivelleren. X(

• kootje

Mooi, dan kunnen we nu wat in Oostenrijk gaan zoeken?

• Joep

Nee: de vakanties die niet worden geboekt moeten toch verkocht worden dus tegen de tijd dat de vakanties bijna beginnen wordt het allemaal last-minute goedkoop verkocht en is het toch weer rillen van de paupers daar! :D

• Janneke

Hm, ik hoop dat ze dan juist het systeem hanteren van die budget airlines…. hoe eerder je boekt en hoe meer er nog beschikbaar is, hoe goedkoper. Hoe later je boekt en hoe minder er nog beschikbaar wordt, hoe duurder…. ik bedoel, je wilt natuurlijk niet dat die paupers last-minute jouw zorgvuldig uitgekozen skibestemming alsnog komen vervuilen. :D

• skiester

pffff echt niet!

• n

He, he kunnen we eindelijk “entre nous” zijn……….ik zeg, geen pleps op de piste.>:D<

Nina

• Oscar

> Mooi dat die paupers het niet meer kunnen betalen. Geen bezopen en lallende minimumlijders

> meer op de piste. Daar trek ik nog mooi flesje champie op open. Lekker rustig wordt dat op de

> piste met alleen ons Quote-genoteerden onder elkaar. Leve de nivellering als de bergen en dalen

> maar niet genivelleerd worden. Ook de prijs van de skipas wordt wellicht inkomensafhankelijk en de

> prijs van het vignet wordt afhankelijk van de cataloguswaarde van je limo.

> <