Ik kom toch al heel wat jaartjes op dit forum. De laatste tijd wat minder actief, maar nog wel steeds meelezend.
Ik heb zoals een aantal mensen weten ook een eigen wintersportwebsite. Ik kan mij herinneren dat er in het verleden veel gezeur was als iemand zijn/haar website promote als dit om commerciele bedoelingen ging. Dit werd dan vaak benoemd als spam.
Iedereen weet dat als je een website begint dat je dan het liefst zo snel mogelijk veel mensen op je website wilt hebben. Daarom verbaasd het mij dat daar nu een uitzondering voor wordt gemaakt op dit forum.
De website van Dirk-jan ,welke ik hem van harte gun, valt mijns insziens dan ook onder spam.
Dirk heeft het goed gebracht door hier neer te zetten welke boekingsacties er zijn en daar willen wij nederlanders natuurlijk altijd gebruik van maken.
Maar hij gebruikt ook veel commercie in zijn website door gebruik te maken van Affiliate websites ,waarbij hij geld kan verdienen door clicks en boekingen. Allemaal helemaal goed en ik hoop dat hij hier ook zeker veel mee kan verdienen want ik weet ook wat het aan geld en tijd kost om een goede website te bouwen en onderhouden, dus een paar euro verdienen aan de website vind ik totaal geen probleem.
Ik doel hier niet direct op de website van Dirk, laat dat buiten beschouwing, maar er wordt nu wel met 2 maten gemeten wat betreft het “adverteren” hier op de skipagina.
Graag ontvang ik hier een reactie op van een van de moderators, want als het geen probleem is wil ik mijn website ook wel graag “sticky” op deze prikpagina.
groetjes en iedereen weer een topseizoen gewenst.
René