Zin in wintersport, maar niet alleen? (Belle Plagne 2-9 febr. 2013)

• Jeroen Gouma (SnowFriends.nl)

Heb jij ook wel zin om op wintersport te gaan, maar wil je niet alleen?

Denk dan eens aan Snowfriends.

Ik organiseer een wintersportvakantie naar Belle Plagne in het skigebied La Plagne / Paradiski van 2 feb. t/m 9 feb. 2013.

Trefwoorden: gezelligheid, luxe appartementen, sneeuwzeker skigebied, appartement op de rand van de piste.

Skiën, snowboarden of andere bezigheden in de sneeuw? Het maakt niet uit! De samenstelling van de groep zal een mix zijn tussen man en vrouw en de leeftijd zal ongeveer liggen tussen 25 en 55 jaar…

Als thuisbasis hebben we 2 luxe 12 persoons appartementen waar we zelf zullen koken. Het appartement beschikt over 6 slaapkamers met elk een eigen badkamer met jacuzzi. Alle slaapkamers hebben 2-eenpersoonsbedden. Slaapplaatsen in de woonkamer doen we niet aan, dus ieder appartement is voor 12 personen,

Dus heb je zin in een week lekker wintersporten, aangevuld met een hapje, een drankje en gezelligheid? Kijk op de website of stuur r mij een mailtje en ik stuur je direct meer informatie.

Op zondag 11 november & zondag 6 januari zal er in Utrecht een vrijblijvende kennismakingsbijeenkomst worden gehouden.Je bent hier van harte welkom om kennis te maken met de organisatie en (potentiele) reisgenoten.

Jeroen

• Michiel

Vraagje voor de transparantie Jeroen, hoeveel verdien jij hier eigenlijk op?

• Jeroen Gouma (SnowFriends.nl)

Michiel Schreef:

——————————————————-

> Vraagje voor de transparantie Jeroen, hoeveel

> verdien jij hier eigenlijk op?

Behalve een leuke wintersport? Weinig tot niets.

Als er aan het eind van de vakantie nog wat over is gaan we daar met z'n allen lekker van apres-skivakantie eten…

Jeroen