Interbus vs Bizztravel

• kootje

Kan dus weer een sticky gemaakt worden voor buspendels. >:D<

• Snowy

Afgelopen winter ben ik met Interbus naar Les Arcs gegaan. Prima geregeld, alleen… moet je er in Bourg St. Maurice uit.

Interbus heeft een centraal overstappunt in Maarheeze (net voorbij Eindhoven). Daar is een ruimte waar je eventueel kunt wachten en wat kunt eten. Je staat dus niet buiten in de kou te wachten.

Het is ook mogelijk om direct in Maarheeze op te stappen, er is een parkeerplaats én een treinstation direct naast de opstapplaats.

• haas

Wij gaan al een aantal jaren met BIZZ naar franse bestemmingen. Iedere keer was de reis en de transfer prima geregeld. Snachts was de bus rustig, chauffeurs reden comfortabel.

• atomic

Snowy Schreef:

——————————————————-

> Afgelopen winter ben ik met Interbus naar Les Arcs gegaan. Prima geregeld, alleen… moet je er in

> Bourg St. Maurice uit.

Ben je dan bij de Funiculaire afgezet of op de busterminal naast het treinstation ? Vanaf de busterminal is het best een stukje lopen als je een koffer, een paar ski's en een tas met skischoenen moet dragen.

Volgens de website van Interbus stoppen ze ook in Les Arcs 1800: Parking Charvet. Daar betaal je ook een toeslag voor van Euro 30,00 pp.

Was die mogelijkheid er de vorige winter niet ?

• Snowy

Ik ben vorige winter in Vallandry geweest, dus ik kan je niet precies vertellen waar de bus stopt. Maar als er staat dat hij in 1800 stopt, dan mag je er vanuit gaan dat hij daar ook daadwerkelijk stopt. De vraag is alleen of je dat € 30 waard vindt…

• sylv

je kan bij snowbus of altibus( dacht ik?) kijken wat zij vragen voor de rit naar boven en of je wilt overstappen?

• kootje

Als de bus vroeg aankomt in Bourg en je bij de Funitel uit kunt stappen is het natuurlijk handig om daar gelijk een skipas te kopen.

2 vliegen in een klap. Als je bv. in Charmettoger zit of Chantel moet je nog een keer overstappen op de gratis skibus. Maar dat heb je ook als je met de Funitel gaat.

• atomic

Het ‘probleem’ heeft zich opgelost. Op de website van Sunweb worden er weer busreizen naar Les Arcs aangeboden. Eerste vertrekdatum is 18/1.

We hebben meteen geboekt en vertrekken 25/1 voor een week naar Les Arcs. (en 08/3 nog een keer naar Val Thorens)

Het lange aftellen is begonnen……..