sneeuwdagen

• skiester

De eerste sneeuw is gevallen! Dus het kriebelt weer… Hoeveel sneeuwdagen gaan het worden dit jaar?

Voor mij weekendje seizoensopening in Tignes (1 dec - 3), Weekendje ZAI ski's testen in Disentis (nog te prikken - 2), Weekje Klosters in de Krokus (feb - 8) = 13. Verder mss weer freeriden met Pielenz en mss nog een ladies weekend nr St Anton.

• Joep

Wij twijfelen nog erg. Misschien 14 dagen in de kerstvakantie of anders in ieder geval een week kerst of een week krokus. En zou het er dit jaar dan van komen een paar dagen zonder die draken te gaan?

• skiester

Zou ik lekker doen. Wij doen het al jaren. Niet samen (alhoewel dit jaar Disentis wel met de hubster is), maar apart. H gaat 1 of 2 weekenden skien (eigenlijk is het een zwaar excuus om in de Mooserwirt te komen) met vrienden, en ik ga freeriden. Enzo. Heb gemerkt dat weekendje weg best kan. Mooie is daarvan dat je het ook echt leuk vindt in de krokus met de draken, en niet enorm zit te balen als de poeder is gevallen. Want je hebt jouw tijd al gehad danwel er komt nog wat. Geeft veel rust weet ik uit ervaring…