Hihi, ik zit ook niet in de top 10, kijk in de zomer ongeveer 1 x per maand, soms vaker als ik een melding krijg van een reactie op een eerder bericht.
Dit moet zowat de tweede keer zijn dat ik deze maand hier even kom piepen, maar de wintersport moet toch al zo'n 20 keer door mijn achterhoofd gewaaid zijn intussentijd
Ik heb de piek van Snowtalk nog meegemaakt jaren terug en was toen meer daar te vinden. Helaas wordt er zo goed als niets meer gepost daar, dus zullen we onze blik moeten verruimen B)
Ik ben vaak met vakantie en heb dus geen tijd om regelmatig te kijken. Ik heb vorige maand in Canada nog in de sneeuw van Lake Louise, Sun Peaks, Whistler en Vancouver gestaan. Helaas zonder skies. In de hogere gebieden lag nog voldoende sneeuw, maar er kon niet meer worden gewintersport. Ieder dorp had zo z'n eigen zomeractiviteiten. In Lake Louise waren dat voornamelijk Japanners die met de gondel naar hert bergrestaurant gingen voor het uitzicht op het meer en de Victoria Glacier. In Sun Peaks werden de lage pistes door golfers gebruikt als driving range en in Whistler hadden alle sportzaken hun bordjes verhangen naar mountain biking. Het zag er wel spectaculair uit, pistes vol met mountain bikers. Alleen in Cypress Mountain bij Vancouver was op de piste waar onze Nicolien in 2010 goud heeft gehaald nog een eenzame piste bully bezig.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?