Atomic, hoe was je reis naar de USA?

• ronaldski

@Atomic. Je was destijds heel enthousiast, maar we hebben nooit meer gehoord hoe je Amerika-reis was.

• atomic

Hallo Ronaldski,

Ik heb het de afgelopen maanden veel te druk met mijn werk gehad. Hierdoor maak ik sinds december lange dagen. Naast het sporten en andere sociale ‘verplichtingen’ blijft er momenteel niet veel tijd over. 's Avonds ben ik blij als ik even lekker op de bank kan hangen,

Daarom heb ik me er nog niet toe kunnen zetten om een verslag van mijn USA reis te maken. Maar dat ben ik zeker nog wel van plan. Ik heb me voorgenomen aan het begin van het nieuwe winterseizoen alsnog een verslag te plaatsen.

Heel toevallig keek ik net even op dit forum en zag je berichtje.

Als antwoord op je vraag kan ik je melden dat we van het begin tot het einde hebben genoten. De sneeuwcondities waren goed en ook het weer was redelijk tot zeer goed. We hebben heerlijk geskied. In het begin verse poeder en later goed geprepareerde pistes. In Vail hebben we ook nog in de backbowls kunnen spelen. We hebben meer dan 300 foto's gemaakt waarvan ik er zeker een aantal zal plaatsen.

Ik wil alvast iedereen hartelijk danken voor alle nuttige tips vooraf en voel me ook een beetje schuldig dat ik niets meer van me heb laten horen. Maar dat ga ik in september zeker goed maken. Voor je het weet is het al weer zover.

Over drie en halve week vertrekken we al voor onze zomer-vakantie. Twee weken bijkomen en luieren op een tropisch strand.

• ronaldski

Ik zal er volgend seizoen naar uitkijken. Misschien dat ik dan de tijd heb om ook mijn recente wintersportervaringen in Zweden (Are) en Noorwegen (Trysil) te posten.De komende zomer trek ik eerst door oost Canada (grote steden) en daarna door west Canada. Dan zie ik de wintersportgebieden zoals Banff, Lake Louise en Whistler ook eens in de zomer. In ieder geval wens ik jou en verder iedereen een goede zomervakantie.