Weer st A.

• n

Nou ja zeg. Onverwacht net voor de Paas nog een paar dagen naar St Anton geweest. Als kado van de kinderen voor m''n verjaardag 's morgens vroeg volkomen onverwachts “ontvoerd”. Bestemming onbekend.

Eerst paar dagen in een super de luxe wellnes hotel in Zurich met m'n dochter en daarna dus naar st A. Waar zoon en schoonzoon ons zaten op te wachten met skies, kleding enz.

Hoe hebben ze het zolang stil kunnen houden, totaal niks van gemerkt.

Troffen drie prachtige dagen. ‘s mogens nog prima om te skieen, ’s middags lekker lang lunchen in de zon.

1 Dag st A, 1 dag Lech/Zurs, 1 dag Rendel.

Was wel redelijk druk ivm vakantie Duitsers maar dat mocht de pret niet drukken.

Nina, die nu écht klaar is met de winter van 2012!

• skiester

Wat een leuke verrassing!!

• joostdej

Ik hoop dat mijn kinderen dat later ook voor mij doen ;-)

Leuk!

• kootje

Wat een super verrassing.

• n

Ja echt een grote verrasing. Moest wel even slikken toen de boys daar op het versierde balkon stonden. En joostdej, voor mijn gevoel heb ik altijd alleen maar m'n plicht als moeder gedaan. Wel met heel veel liefde en plezier. Voelde me altijd al rijk met zo'n stel.

Fijne zomer voor iedereen en wie weet tot het witte goud opnieuw roept!

Nina

• joostdej

@n Het is inderdaad prachtig. Het zegt iets over hoe je met elkaar om kan gaan als ouders en kinderen, en dàt wil ik later ook wel. En als we dan ook nog naar St. Anton gaan…….

• Janneke

Wauw, wat een leuke verrassing!