Hotel Gungau Hinterglemm

• skigroep

Hallo

we hebben voor volgend jaar een optie op een weekje Hotel Gungau in Hinterglemm, Is er iemand hier die het hotel kent ? Is er bijvoorbeeld een bar in het hotel aanwezig waar we 's avonds iets kunnen drinken of moeten we dan het centrum van Hinterglemm in ?

Verder iemand ervaring met appartementen aldaar ?

Alvast bedankt voor jullie reacties

• Janneke

Ik ken het hotel niet persoonlijk, maar ik lees op de site: … ein Restaurant, ein Café, ein Hotelbar, …

En anders loop je toch die 500 m van het hotel naar het centrum. Als ik het goed begrijp zit het hotel pal naast het dalstation van de Zwölferkogel lift, dus die afstand stelt echt niks voor.

• Familie de Beer

Hallo, wij hebben zojuist het hotel geboekt (carnavalsweek), ik heb gezien dat er een bar in het hotel is maar heb verder ook niet veel informatie, hebben jullie nog iets gehoord ?

• bijltje

Zum alten Fritz onder hotel hasenauer is een leuke tent. straat naar beneden uitlopen en je bent er.

Centrum is ook erg dichtbij, wanneer je over de kinderweide loopt helemaal, zit je dichtbij schwarzacherhof apresski, restaurant loungebar.

genoeg in de buurt. veel plezier

• Michel

Wij hebben het hotel ook geboekt voor de week van 2 t/m 9 maart. Ben ook erg benieuwd naar het hotel… Als ik de foto's bekijk ligt het in ieder geval op de piste. Van de bar in het hotel weet ik verder ook niets, maar we zien het wel….

• Janneke

Hinterglemm is hemelsbreed niet zo groot hoor, dus of je nou aan de ene kant van het dorp zit of aan de andere kant, het is allemaal op loopafstand (het dorp is ongeveer 1 km lang, dus een wandelingetje van max. 10 minuten). Iedereen natuurlijk zijn eigen smaak en voorkeuren, maar ik vind het persoonlijk juist prettig om ‘s avonds een stukje te lopen naar een bar of restaurant. Overdag lekker skiën, bij thuiskomst je ski’s droppen en je skischoenen voor makkelijke schoenen verwisselen, dan even een biertje in de après-ski bar, terug naar je hotel/pension/appt om even lekker te douchen en evt. een kort tukje te doen, en daarna in het dorp een hapje te eten. Keuze genoeg.

En wat betreft hotels, al hebben die dan soms een eigen bar, meestal (niet overal, maar meestal wel) is daar geen kip te vinden en dus vrij ongezellig, en is een bar in het dorp een stuk gezelliger. Maar ook wat dat betreft, is het natuurlijk maar net waar je voorkeur ligt.

Heb je het hotel geboekt o.b.v. halfpension of alleen met logies en ontbijt? In het laatste geval, weet ik wel een paar leuke restaurantjes in Hinterglemm om te eten…