Ligt het nu aan mij of zijn er dit jaar gewoon erg weinig reisverslagen?
Maar ik hou hoop.
De krokusvakantie loopt nu af dus ik verwacht er nog wel een aantal.
Maar ik zal binnenkort nog eens mijn best doen… we zijn in december naar Lermoos geweest, en daar lag toen véél meer sneeuw dan toen we er in maart vorig jaar waren. Qua facts & figures is er verder daar niks veranderd, maar ik zal eens kijken of ik nog wat mooie plaatjes kan terug vinden.
En volgende week vertrekken we naar Kirchberg, daar ben ik vorig jaar 1 dag geweest (vrijdagavond met de skitrein heen, zaterdag skiën en zaterdagnacht met de skitrein weer terug, zondagochtend thuis), maar nu gaan we een hele week, dus ook daar zal ik proberen een verslag over te schrijven.
Hierom:
- Het forum loopt leeg
- Facebook, Hyves, Twitter (daarom loopt het forum ook leeg)
- Forum interface is te omslachtig om foto's te plaatsen (je zou foto's direct moeten kunnen uploaden, zoals op facebook)
- Persoonlijk heb ik na een stuk vijf uitgebreide verslagen te hebben geplaatst in de afgelopen jaren eigenlijk niet heel veel inspiratie meer. Maar ik heb nog wel wat mooie plaatjes geschoten in Lenk vorige week. Misschien kom ik er deze week aan toe ze op dit ouderwetsche forum te plaatschen.
Op zich kan ik me daar (jammergenoeg) wel in vinden.
Het probleem wat ik met de andere forums heb is dat iedereen er zomaar wat roept (vaak zonder enige kennis van zaken) en dat je door de hoeveelheid aan berichten door de bomen het bos neer ziet.
En het is ook weer niet heel lastig om hier foto's toe te voegen…. en als je hier ook vragen stelt en meeleest vind ik het wel zo leuk als je je ervaringen met anderen deelt.
Ben trouwens wel benieuwd naar Lenk.
Heb je zowel in Metsch als in Stodd geskied?
Want vond je het leuktste?
En zijn ze handig met de bus met elkaar verbonden?
Wij willen volgend jaar nl. eventueel naar die regio gaan en we twijfelen dan tussen Adelboden en Lenk.
Het voordeel van Adelboden is dat je vanuit gebied Metsch naar het dorp terug kunt skien maar je kunt dan niet naar Lenk-Stoss..
Deel de mening van Joep wel. Ben sinds het begin van dit seizoen nauwelijks meer op dit forum geweest terwijl ik het seizoen daarvoor het eerste verslag van het seizoen had. Waarom niet meer hier? Forum is in de huidige opzet echt niet meer van deze tijd. Ok, op het forum waar ik nu veel zit (wintersporters.nl) kan ook nog wel het eea verbeterd worden, maar de afwisseling op die site spreekt me wel aan.
Vrijwel dagelijks betrouwbare weersvoorspellingen voor alle ski-landen, artikelen over hoe je ski's te slijpen en waxen, video-verslagen uit diverse ski-oorden etc. Verder vind je ook op daar aardig wat deskundigheid.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?