vraagje

• Peter

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een klein gebied in Oostenrijk, sneeuwzeker, Qua km´s is 50 tot 75 km voldoende. Het belangrijkste is dat mijn kinderen les krijgen en dat wij een beetje kunnen skiën.

Heeft iemand tips???

• Marinus

Oei, legio. Te veel eigenlijk. Heb je nog meer eisen? Sneeuwzeker, ga je dit seizoen nog? Er heeft nog “nooit” zoveel sneeuw gelegen.

• nicole

Wij gaan naar lermoos, leuke kinder ski school met mascotte…!

• peter

het is niet voor dit seizoen. ben me ah oriënteren. En dat er genoeg sneeuw ligt dit seizoen heb ik al gemerkt. Een voordeel zou zijn dat ik de auto of skibus niet nodig heb.

• Marinus

Klein, sneeuwzeker gebied waar ik zeker nog terug kom is Warh Schrocken.

• skiester

Damuls. Wel ff opletten waar je zit in dat dorp (qua afstand lift).

Echt sneeuwzeker: Obertauern

Nooit geweest maar veel goeds over gehoord Hochfugen.

• Henk

Grossarl, Fieberbrun en wat kleiner, Filzmoos. Filzmoos was erg leuk, kinderen konden daar al vrij snel een beetje zelf hun gang gaan, ook leuke rodelbaan van boven tot in het dorp. Grossarl is wat groter en daar kan je ook de kant van Dorfgastein afdalen. Leuk ski gebied en leuke tentjes op de piste.

• Ewald

En daar sluit ik me graag bij aan.

Sneeuwzeker, goede liften die goed op elkaar aansluiten.

• Arnold Roelen

vergeet vooral Kleinwalsertal niet, leuk klein gebied met veel heel veel sneeuw, voralberg altiijd veel sneeuw normaal gesproken en 800km van Utrecht.

• Henk

Staat al jaren op ons lijstje en gaan we zeker eens naar toe maar hoe druk is het daar tijdens de voorjaarvakantie? Is dat goed te doen? Dit jaar zitten we een beetje in de buurt, namelijk Steibis…..