Lawine's

• n

Voor iedereen die dit weekend naar de sneeuw gaat veel plezier. Hoor dat het westen van Oostenrijk weer overvoedige sneeuwval heeft met lawinegevaar.

Hopelijk knapt het voor zaterdag op.

Nina

• Marinus

Ik wacht wel een weekje. Al genoeg verse sneeuw gehad in de eerste week van januari.

• n

Net als ik. De paar mooie dagen in januari vielen precies goed voor ons. In maart mag ik weer.

Sneeuw genoeg, volgens mij kunnen we dit jaar tot ver in de zomer op de latten in de Alpen.:D

Nina

• Marinus

Ja, waarschijnlijk wel.

Toch wel maf. Liften gaan open als er bijna geen sneeuw ligt en gaan dicht als er > 1 meter ligt.

Maar na de krokus mag van mij de zomer beginnen B)

• n

Nou, nog effe niet……. na medio maart is vroeg genoeg.

In Arlberg lag in jan. boven ruim 5 meter. Er was zelfs een pad voor een van de stoelliften geschoven anders raakte kon de lift niet gaan. Aan de linkerkant een muur van sneeuw. In het dorp was een rotonde waarop sneeuw lag, en de weg eromheen was geschoven. Net een grote, ronde witte taart. (:P)

• kootje

Was vandaag in Val d'Isere. Dan kom je langs Lac du Chevriel, wat men bijna leeg heeft laten lopen. Zal ook wel nodig zijn om straks al het smeltwater op te vangen.