Serfaus pensions

• jan2410

Ik wil familie bezoeken die 1 week in Serfaus zitten. Ik wens 4 dagen af te komen.

Serfaus heeft bijna nauwelijks pensions… en de hotels zijn ZO duur…

Wie kan me raad geven ?

-Zijn er meer pensions in Fiss of Ladis ?

is er een busverbinding tussen Serfaus en Fiss , Ladis ? (om na de apres ski terug te kunnen keren)

of misschien een pension zoek in het dal ? is er een busverbinding tussen het dal en Serfaus ?

alvast bedankt voor de info !

• jan2410

Hotel Tia Monte ligt in Feichten in het Kaunertal en is omgeven door de prachtige Tiroler Alpen.

in het Kaunetal kan je via booking.com wel goedkopere overnachtingen vinden maar dit is op 9 km van Serfaus.

zou er een verbinding zijn tussen het Kaunertal en Serfaus ?

• Joep

Als je op google maps kijkt, zie je dat Feichten een heel eind de bergen in ligt en dat je dus eerst het Kaunertal uit moet, dan vanuit het Oberinntal via Ried aan de andere kant de berg weer op moet naar Serfaus. Volgens Google Maps moet je een afstand van ca 25 km afleggen. Dus die 9 km is hemelsbreed. Dat zal vast wel kunnen met OV, maar dat kost je vast een uur of meer.

Kijk eens op de website van Ried, Prutz, Pfunds (klik hier). Dat zijn dorpen die in het dal liggen. Daarvandaan rijden rechtstreekse skibussen naar Fiss en Serfaus. Mij lijkt dat je daar wat makkelijker succes zou kunnen hebben met het zoeken van een betaalbare lokatie. Ik weet niet wanneer je zou willen gaan maar die regio is extreem populair bij gezinnen met kinderen en dus in de komende weken min of meer volgeboekt en inderdaad zijn de prijzen er ook naar. Maar wie weet in het het dal, dat zou moeten kunnen lukken. Bijvoorbeeld hier:

http://www.tiroler-oberland.com/appart-heiss

• Jos

In fiss haus gerda. Niet te duur en erg goed.

Overnachting met ontbijt €41