Hallo,
Wij gaan vanaf 24 februari een weekje skieen in Nauders, wie gaan in dezelfde week ook die kant op?
Het is zeker een leuk gebied en tot nu toe hebben we daar altijd volop zon gehad (schijnt op een zonneplateau te liggen). Ik denk alleen dat het nu wel de laatste keer zal zijn omdat ik het dan na 3 x wel gezien heb, maar ik raad het altijd iedereen aan.
We gaan ook altijd een middagje in Schoneben skieen, daar heb je hele mooie brede pistes, en naar het schijnt een mooie rode dalafdaling, die kunnen we dit jaar met mijn zoon van 8 wel doen. Ook kan je na het skieen leuk sleeen onderaan het slot, dit is bij de grote supermarkt.. En uiteraard rodelen, maar dat hebben we gedaan toen zoon 4 was en het eerste stukje ging nogal hard/steil, dus die durft niet meer,ga hem toch overhalen hahaha..
Hoi, het eerste jaar zat mijn zoon in naudrix kinderland (4 jaar) en 2e jaar (6 jaar) gewoon op de piste les. Hij had geen nl leraar maar ze zijn er wel. ben ook erg benieuwd voor dit jaar, Vorig jaar zijn we in Fiss geweest en daar had hij wel een nl leraar. Wij zitten in een app van een particulier, heel mooi, vlakbij de grote supermarkt. Als ik nog meer tips weet dan zal ik het laten weten. Alvast veel plezier!
Hallo
Jaren geleden ook met de kinderen daar geweest.. en het was een heerlijke vakantie. Onze zoon heeft leren snowboarden en onze dochter toen 9 en heeft daar beter leren skieën dan de jaren ervoor in Mayerhofen. Ze had toen geen nederlandse juf maar toch ging het super.
De afdaling is heerlijk super lang. ( dit is ook een stuk van de rodelbaan.) Een dagje Italie skieën is ook de moeite waard.
De reis er naar toe was nogal lang geweest. Ondanks we een overnachting onderweg hadden gemaakt. Hebben we er 12 uur overgedaan om van Zuid Duitsland in Nauders te komen. En het was niet eens slecht weer. Het was een grote File.
Een fijne vakantie..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?