Snowboarder gezocht die les wil geven in Ischgl

• Rene

Voor onze wintersportvakantie in ischgl in de periode 25 februari t/m 3 maart 2012 zoeken wij een leuke snowboarder (m/v) die een paar dagen met onze tieners (uit 2 families) wil optrekken en les wil geven. Het gaat om 2 meiden (12 en 15) en 2 jongens (13 en 15) die nu 2 jaar snowboarden en goede vorderingen maken. Ons idee is 3 of 4 dagen (zondag t/m dinsdag/woensdag) vanaf ca. 9.30 tot ca. 16.00 uur incl. lunch en dan oefenen, leuke dingen doen en mooie tochten maken.

Uiteraard moet deze snowboarder zelf veel ervaring hebben en moet er een goede klik zijn met onze tieners. Daarom vinden we vooraf ontmoeten wel belangrijk. De vergoeding maken we interessant en bepalen we in onderling overleg. Voor onderkomen kunnen we helaas niet zorgen.

We zien enthousiaste reacties graag tegemoet!

• skiester

“Voor onderkomen kunnen we helaas niet zorgen. ”

Wat een waardeloos aanbod dan. Huur toch gewoon een priveleraar daar!

• kootje

Helemaal mee eens skiester. Slapen in de auto zeker.

• Lennart

Hahaha wat grappig….

Ff kosten berekenen:

Prive leraar 4 dgn ong €1000

Onderkomen ong. €50 pn x 4 = €200

Skipas 4 dgn = €146,50

Reis NL-OO ong. = €150

Totaal zo'n €500… Blijft nog zo'n €500 over te verdienen voor die lieve snowboarder die nog een paar dagen over heen…. ;)

• sylv

Waarom ga je niet zelf met je kids tochten maken… ?

ik denk dat je lang kan wachten op enthousiaste reactie! Niet van mij in ieder geval!

En je moet er zeker ook zelf heen zien te komen … ?

ik denk dat het winter kamperen wordt, want zie nog maar in de school vakantie een goedkope acco te vinden..

Volgens mij ben je in overtreding als je als prive persoon les geeft aan andere.??????

• kootje

€ 50,– per nacht in Ischgl in het hoogseizoen en dan ook nog diner of ergens eten??? Geef mij dat adres maar even door!

• Joep

Tjongejonge wat een kortzichtige, zure reacties (pardon my French). Wie zegt dat iemand speciaal op en neer naar Ischgl moet gaan rijden? Alsof daar in deze tijd van het jaar niet zat Nederlandse lui zijn die er op wat voor manier dan ook werken en misschien wat ochtenden over hebben? Daarnaast nog zat jongelui die in de schoolvakantie met hun familie mee zijn die misschien wel belangstelling hebben. Vragen staat vrij toch?

Als ik in de supermarkt een briefje ophang dat ik een leuke oppas zoek om m'n kinderen uit school te halen gaan jullie toch ook niet allemaal roepen dat ik ze maar op de buitenschoolse opvang moet doen?

• n

Nog afgezien van al het andere: Ik zou m'n kinderen niet zomaar meesturen.

Hoe weet je of er wel genoeg ervaring is, bekendheid met het gebied enz. En de verantwoording voor 4 van die jonge hondjes zou ik ook niet buiten de erkende skischool uit handen geven.

Nina

• skiester

ze willen hem wel van te voren ontmoeten (begrijpelijk) en dat gaat dus niet als je een saisonnair hebt. Begrijp gewoon niet waarom moeilijk doen als je via de skischool een gecertificeerde leraar krijgen kan. Veel goedkoper zal je niet uit zijn als de persoon in kwestie ook nog zelf onderdak moet zien te verzorgen (en reis, en skipas?). En uiteindelijk moet zoiemand wel de verantwoording nemen over 4 tieners zonder dat een skischool achter hem staat (en opleiding)… Natuurlijk staat vragen vrij maar ik betwijfel of er hier reactie opkomt van iemand die dit ziet zitten om bovengenoemde redenen… Als je al zo iemand zoekt dan zou ik dat op een lokaal forum zetten, zodat de zoon van de bakker mss wat kan bijverdienen….. (of zoiets)

en nee hoor je bent niet illegaal, je mag alleenniet off piste in Oostenrijk met een groepje zonder Bergfuhrer diploma (of hoe heet zoiets).

• kootje

Kijk, ik snap het probleem wel! Het kost per dag € 352,– om met 4 pubers met priveleraar te gaan boarden. Maar zou het in dit geval niet leuker voor de pubers zijn om in een groep met andere jonge boarders op pad te gaan?