Leuk onderkomen met hond

• Tim

Beste wintersporters,

Wij , mijn vrouw en ik zijn opzoek naar een gunstig onderkomen (pension/studio), voor 2 personen

Nabij de piste waar we samen met onze hond terecht kunnen. onze voorkeur is voor een

MiddeLgroot tot groot skigebied in Oostenrijk .liefst niet ergens boven in de bergen maar nabij het dorp.

Periode vanaf zondag 26 febr 2012 voor 6-8 dagen,

Normaal prijsniveau

Wie o wie heeft een goede tip voor ons

Groetjes Tim

• doov

Wat voor hond is het?

• ronaldski

Ik heb in 2007 vlakbij Oetz (skigebieden Oetz, Kühtai, Sölden en verder) een appartement gehad. Daar waren ze bijzonder hondvriendelijk. De eigenares wilde zelfs tussen de middag de hond uitlaten en heeft dat ook een keer gedaan. Prima! Als je interesse hebt dan zoek ik het adres wel op.

• x10

In de vakantie?

aankomst op zondag?

en…een normaal prijsniveau??

'K zou het niet weten.

:S

• Tim

Het betreft een golden retriever

• Tim

Hallo kRonaldski,

Wij hebben zeker interesse,

Wil je mij het adres posten s.v.p.

Mvg Tim

• Joep

Op http://www.interchalet-vakantiehuis.nl/ kan je specifiek zoeken op onderkomen met hond. Reizen vanaf zondag is een probleem bij dat soort sites, maar als ik even een snelle search doe vanaf zaterdag 26 februari is er nog best e.e.a. vrij in de buurt van de piste voor niet al te veel geld. Gezien de korte termijn kan je dan misschien wel iets regelen dat je een dag later aankomt.

Ook op www.belvilla.nl en www.interhome.nl kan je zo zoeken. Misschien heb je het zelf allemaal al geprobeerd, dan weet ik verder ook niks.

Succes

• doov

Ja, die houden heel erg van winetrsport.

• kootje

http://www.interchalet-vakantiehuis.nl/

Die kan ook mooi bij overzicht ski-reizen en acco's.

Ik neem aan dat Tim daar ook al wel gezocht zal hebben?

• ronaldski

Hoi Tim,

Het webadres is http://www.ferienhof-haderlehn.at/

Ze hebben 5 appartementen in grootte varierend van 2-4 tot 6-10 personen, en belangrijk: “Hunde gratis und willkommen”. Dat hebben wij inderdaad zo ervaren. Mijn vrouw en ik zijn een dag in Sölden gaan skiën. De eigenares heeft toen onze hond uitgelaten en te eten gegeven. Ging prima.

Ons appartement had een ruime woonkamer, een keuken met alles erop en eraan (dus ook een afwasmachine), een ruime slaapkamer met prima bed en een goede badkamer met bad, inclusief beddengoed en handdoeken. In februari 2007 betaalden we voor een week € 435.

De woning ligt buiten Oetz aan een klein weggetje, een kleine 10 minuten rijden naar het centrum. Rondom de woning is voldoende ruimte om de hond uit te laten. Langs een lagergelegen weggetje ligt een vrij groot hotel waar ze voor de gasten een après-ski met hapjes, gebakjes en drankjes hebben. Destijds konden wij als passanten daar ook gebruik van maken. De woning ligt op een westhelling en ligt niet aan pistes. Je moet dus altijd met de auto naar Hoch-Oetz, Kühtai, Sölden of één van de andere plaatsen in het Oetztal.

Normaal gesproken nemen wij onze hond nooit mee naar wintersport. Hij was bijna 17 jaar (heel oud voor een Duitse Staander) en krakkemikkig . We wilden hem niet meer thuis bij familie laten. Uiteindelijk is het ons heel goed bevallen.

Succes en laat nog weten waarvoor je uiteindelijk kiest.

Ronald.