Skiles in nederland voor kinderen

• Freetje

Volgens mij is de onze:D gewoon open in de zomer.

Het gaat goedkomen. thanks voor de antwoorden

• skiester

ligt aan het kind. Ik zou juist voor de hal gaan (doe ik ook), want dan wennen ze aan het skien. Als het gaat om de techniek is de rol beter, maar dat heeft niet zoveel van doen met skien (= op de sneeuw naar beneden glijden). Voor wat oudere kinderen is het denk ik beter, maar mijn jongste van 6 bijvoorbeeld (die kan al skien) zou ik daar nooit op krijgen. Vindt ie veel te eng zo'n bewegend tapijt!

• kootje

Hoe verschillend kunnen kinderen reageren. Kleinzoon is vorig jaar 7 eindelijk tot bewegen gebracht om te gaan skien in de sneeuw. Ging ineens prima. Nu in Nederland op de rollerbaan gestaan. Geen centje pijn, vond het niet eng en ging gewoon van start, net bochtjes draaien. Als jullie er wat van begrijpen, ik niet.

• marieke

Mijn zoontje skiet nu buiten op de borstelbaan. Heeft veel weg van het echte skien, is lekker in de buitenlucht en een stuk voordeliger dan in zo'n koude hal. Als ze het op borstels kunnen is de sneeuw opeens een makkie. Voordeel boven de rollerbaan is dat ze direct leren lopen met ski's en leren met een liftje mee te gaan.

Succes met je keuze

• Freetje

Borstelbaan is niet echt in de omgeving, sneeuw en band wel. Dus 1 van de 2 wordt het, en misschien wel allebei:)