ik zou als je in de schoolvakantie moet ook kijken naar het skigebied en dan vooral hoeveel liften gaan er naar boven! als dit maar 1 gondel is dan sta je geheid 's ochtends langer in de rij, omdat iedereen naar boven moet!
groet
sylv
Wij hebben toch voor de kerstweek gekozen, dit hebben we nu 4 jaar gedaan, maar toen viel het gunstiger omdat de duitsers nog geen vrij hadden, nu valt het tegelijk.
Mijn ervaring is, dat veel Duitsters ( en Nederlanders) toch liever met kerst thuis willen zijn, ik merk het nu ook al met boeken, de week van oud en nieuw is bij veel acco's al volgeboekt. Daarbij hoop ik dat ze te druk zijn met alle voorbereidingen voor een dagje skien ( wij skien in Scheffau en daar komen veel Duitsers ( Munchen) voor een dagje)o
Dit jaar thuis met kerst vond ik ook wel weer een heel gedoe, iedereen weer bij ons eten… ( hebben we jaren niet gekund) tig kinderen over de vloer en ik maar als een gek weer aan de slag.
In Oostenrijk merk ik weinig van de kerst, alleen dat de 24e de lessen wat eerder stoppen en er geen winkel meer op en is na 14.00, maar is prima rekening mee te houden.
Bedankt voor het mee denken
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?