korte ski vakantie

• roger en lisette

Nina,

Ja,ik wil wel korterbij,maar ik kan nergens geen slaapplek vinden.

2 kamers,4 pers.,en het liefst alles op loopafstand.

gr roger

• n

Voor een paar dagen kun je ook eens kijken in bijv. Zuid Duitsland Obersdorf of het Klein Walsertal, niet zo'n spectaculair gebied maar leuk voor een paar dagen.

Het beste kun je een plaats kiezen en op internet de VVV site opzoeken.

Daar staan vaak logies enz. op. En dan maar gaan bellen.Misschien heb je geluk. Wellicht zul je wel wat concessies moeten doen bijv.de loopafstand. Maar een goede skibus verbinding werkt evengoed.

Succes.

Nina

• Janneke

Tja, als je zo laat pas iets zoekt voor die periode, is het niet zo raar dat je niet meer zo veel kunt vinden.

Ik denk dat je blij mag zijn als je iets kunt vinden, en niet al te moeilijk moet doen over de afstand.

• roger

Hoi,

Nou mooi plekje gevonden in wolkenstein,aan de kinderpiste.

Lekker 4 dagen skien nog.

zoek en gij zult vinden.

gr roger

• Janneke

Wolkenstein… wel een beetje ver weg voor 4 dagen. Maar fijn dat jullie in ieder geval iets gevonden hebben.

• roger

valt wel mee die afstand,doe het normaal ook zeker 2 x per jaar, 1000 km.

gr roger

• Gert

Hoi Roger,

Heb wel een goede vakantieplaats voor je, wel iets duurder maar de overnachting is goed te doen: Mayrhofen Oostenrijk in Haus Amor.

Hoewel het vliegveld wel wat verder ligt (ik neem aan dat je niet met de auto gaat, dat is niet rendabel in je eentje?) Wat je ook kunt doen is naar Zweden, ook een aaanrader!!

Hier is wel een link: http://www.wintersportgebiedentop10.nl/wintersporten-in-are/ met linkjes naar de websites van verschillende vliegticketaanbieders, zodat je een rechtstreekse vlucht kunt boeken. Erg makkelijk, ik heb dat ook op deze manier gedaan.

Fijne vakantie en ben benieuwd of je het wat vindt (wellicht voor volgend jaar.. hoewel Zweden dan wel duurder zal zijn door de stijgende populariteit)

• roger

Hoi gerd,

Bedankt voor je info,wellicht voor volgende keer.

Ik ga samen met mijn vrouw,we hebben iets gevonden in wolkenstein,1 km van het centrum,bij de kinderpiste,dus lekker kortbij voor te eten en apre ski. Ja ,beetje geluk gehad,maar ja ,zoek en gij zult vinden.

We gaan donderdag tot woensdag as. We zijn begin jan ook al 10 dagen geweest,maar ik heb er wel weer zin in.

iedereen bedankt.

gr roger