korte ski vakantie

• roger

Hallo allemaal,

Ondanks dat ik al 10 dagen naar italie ben geweest,zou ik met carnaval nog wel een paar dagen willen gaan.

Wie weet er ergens in oostenrijk,een leuke kamer voor 4 of 5 dagen?

Ik dacht donderdags voor carnaval te gaan,en dinsdags weer terug te komen, als het effe kan ook nog op loopafstand van het dorp,ivm met mijn biertje,en het eten))))).

groetjes Roger

• Marinus

Je probeert wat in de drukste periode te zoeken, op loopafstand van het centrum, voor een gebroken week en 4 week van te voren. Succes :D

• kootje

Niets is onmogelijk, maar naast de piste en in Oostenrijk… ?

10 of 11 jaar gelden in de voorjaarsvakantie wel iets gevonden in Bourg St. Maurice. Wel dicht bij de Funi en het dorp, maar boven en op de piste natuurlijk niets.

• Henk

Wij ooit nog eens mazzel gehad in Haute Nendaz, moesten wel voor een week boeken/betalen, heerlijk 5 dagen kunnen skiën! Was een paar dagen voor we kwamen 70cm sneeuw gevallen! Toen ook in Oostenrijk gezocht maar was allemaal te ver van de piste, auto nodig, of verschrikkelijk duur.

• Freetje

Dit is in saalbach, op de piste. Niet op loopafstand van het dorp, wel ongeveer 10 min lopen van de hinterhag.

Niet duur, helaas geen douche en toilet op de kamer

http://www.lienbichl.at/haus_familie.html

• skiester

ik zou op last minute wachten: er zijn altijd wel wat annuleringen en dan heb je kans dat je via de vvv wel wat vindt.

• roger

Hoi,

Wie weet hoe de äpre ski "in st urlich is ?

gr roger

• roger

Hoi,

Voor carnaval heb ik nog iets kunne vinden in st urlich,italie.

Wie weet hoe de äpre ski "in st urlich is ?

gr roger

• Jan

Andere faciliteiten:

Sankt Ulrich beschikt zelf over een groot openbaar zwembad. Bij sommige accomodaties is toegang tot dit zwembad inbegrepen. Ook zijn er meerdere (kleine) supermarkten, restaurants in het dorp. De après-ski is echter maar beperkt aanwezig. De mooie dorpskern heeft veel verschillende winkels in gezellige kleine straten. Sankt Ulirch heeft daarnaast ook prachtige mogelijkheden voor winterwandelingen of langlauftochten.

bron:http://www.wintersporters.nl/dorpen/st_ulrich

Ben er zelf ook geweest, het is een leuk dorp en een fantatisch gebied!!!

maar je gaan hier niet heen voor de apres ski. Dan kun je beter 150 km minder ver doorijden.

gr

Jan

• n

Behoorlijke afstand voor een korte vakantie. Helemaal als je slecht weer treft.

Ik zou het iets dichterbij zoeken.

Nina