ski set

• Ricky0666

Hallo,

Iemand ervaringen met het huren van ski's voor de jeugd via SKi Set in Plagne Soleil?

Huurde voorheen voor de kid's via Snowell maar vorig jaar was ik daar niet langer tevreden over daar we voor het beste materiaal hadden geboekt maar

vervolgens 3 x terug konden voordat we eindelijk iets fatsoenlijks haddenen toen zaten we dus al op de helft van de ski week.

De kids zijn 12 en 13 jaar en skiën reeds 8 jaar en kunnen op alle pistes prima uit de voeten

Grtjs

• sylv

Skiset is erg verschillend qua service en kwaliteit maar van La plagne soleil weet ik het helaas niet. Wat mij wel op valt. een paar jaar geleden had mijn man de goedkoopste huur optie en een vriend van mij een duurdere optie. Ze kregen allebei de zelfde skies??? Ze keken niet eens op de bon wat je besteld had.

• kootje

Als wij moeten huren, huren we bij Intersport (Les Arcs). Was een aantal jaren geleden ook niet zo tevreden over Skiset.

Maar een en ander hangt ook af van het personeel.

• aldo

Hoi Hoi

Er is niks mis met de skiset in Plagne Soleil, hebben vaak mooe skies staan en de keren dat famillie van ons daar ski shebben besteld was er niks mis mee.

Wat je echter wel ziet in het hoogseizoen dat ze het vel te druk hebben en dat je does goed moet kijken of de skies wel goed gewaxed en geslepen zijn. Heb mensen soms na 1 dag terug gestuurd omdat er echt geen wax mer op zat. Ze staan dan wel erg te mopperen en dat het aan de ski techniek ligt etc maar de dag daarop waren ze wel keurig weer van wax voorzien en geslepen. daarnaast hebben ze maar een beperkt aantal topskies en als die weg zijn en jij hebt topskies besteld krijg je een stapje lager en dat gaan ze je echt niet vertellen dus opletten is geboden !

Succes ermee

Aldo