Weet iemand hoe dat werkt?

• Luthieneke

Ik kan me jouw verhaal nog herinneren Kootje, ging niet helemaal goed heh ;)

• Geerd

Onze kids hebben inderdaad nog les, we hebben een zoon van bijna 9 jaar en een dochter van 6 jaar en niet te vergeten een kleine boef van 2 jaar. Die laatste gaat denk ik alleen maar rodelen want dat kan in Nauders perfect.

Onze oudste heeft niet zo'n zin meer in skiles maar als hij er eenmal is dan wil hij niet anders. Onze dochter kon vorig jaar zonder problemen van de blauwe piste af komen, dit jaar hopen we dus dat ze al lekker kan gaan skien in een klasje.

Waar zitten jullie ergen in Nauders?

en hoe oud zijn jullie kids?

• Luthieneke

Onze meiden zijn net 6 en bijna 4. Die van 6 gaat dit jaar voor het eerst lessen, de jongste gaat ‘s ochtends in zo’n mini-skiklasje en 's middags naar een soort opvang, ik moet nog even kijken hoe dat allemaal gaat. Ging jullie dochter vorig jaar voor het eerst op les? Ik zou het waanzinnig vinden om eind van de week samen een blauwe piste te kunnen doen met onze oudste :)

Wij zitten aan de rand van Nauders, net even boven het slot. In de richting van de lift dus. En jullie?

• skiester

als je een niet heel angstig kind hebt, dan lukt dat wel. 6 jaar is een goede leeftijd, dan leren ze het snel, want ze zijn dan al wat sterker. Waarschijnlijk gaat ze na de 3de dag al voor het eerst het kinderpark uit.. Veel plezier!

• Geerd

Onze dochter van nu net 6 jaar ging twee jaar terug voor het eerst op skiles maar toen had ze nog weinig kracht, vorig jaar ging een stuk beter.

Wij hebben een aantal keren in de appartementen bij het slot gezeten, erg leuk en groot en ook het restaurant bij het slot is goed en praktisch als je er naast verblijft.

Dit jaar was het al vol geboekt en zitten we aan de anderekant van het dorp.

Veel plezier volgende week en hopen op mooi weer, dan hebben wij dat ook!

• Luthieneke

Haha ja ik hoop het, zou wel lekker zijn!

• Luthieneke

Ze is niet angstig dus zou heel goed kunnen, ben heel benieuwd!

• aldo

Afgelopen week in Serfaus geweest, daar lag toch echt voldoende sneeuw door het hele gebied heen.

Echter alleen de liften en pistes welke naar de grote restaurants waren open. Het kwam er op neer dat de helft van het gebied open was. navraag van mij leerde dat de rest nog niet open kon wegen sneeuwgebrek. Toen ik echter een afgesloten piste nam tot in het dorp en de hele rit naar beneden kniediepe poeder had leek me dat argument niet echt op te gaan. later bleek dat ze in deze week maar 1200 skipassen hadden verkocht en ze dus waarschijnlijk wat geld wilde besparen. De pas was wat goedkoper maar zeker niet de helft. Kortom Tirol is toch wel erg commercieel.

Aldo

• Marinus

Ik verbaasde me er al over dat in Serfaus de Mittelabfahrt gesloten was, terwijl de Südabfahrt open was.

Maar ja, de Südabfahrt gaat langs Leihe Wirt…..

• aldo

Jij mag nooit meer raden ………….