Camera op skihelm

• Ewald

Heeft iemand van jullie ervaring met een filmcamera op de helm?

En zo ja, hebben jullie suggesties voor niet al te dure camera's?

Alvast bedankt,

Ewald

• Ton_

www.dealextreme.com

Ik heb deze

Supergoedkope Chinese eletronica en deze wordt nog echt verstuurd ook (:P)

Heb zelf afgelopen voorjaar een cameraatje gekocht om op mijn motor te monteren en daar heb ik de mooiste alpen passen mee gefilmd. Camera kostte een paar tientjes, inc bevestigingsmateriaal.

Best redelijke kwaliteit. Die van mij werkt met een sd kaart en een paar penlight batterijen en zit met een clip aan de motor bevestigd. Deze camere neem ik ook mee op wintersport en zal ik dan waarschijnlijk aan mijn arm bevestigen.

Er zit ook een helm band bij, zou dus moeten lukken. Ga van de week een paar van de motor filmpjes op youtube zetten, zal ff de link doorgeven, dan heb je een indruk van de kwaliteit.

Succes,

Ton.

• Marinus

Dealextreme verstuurd inderdaad, heb er zelf een paar keer wat besteld. Leveren kan soms even duren, omdat de verzending gratis is. Ze hebben sinds kort ook een magazijn in het UK, dus als je een artikel uitzoekt dat ze daar hebben zal de verscheping wat sneller gaan.

Als alternatief kun je GoPro nemen. Zelf geen ervaring mee, maar wel erg mooie beelden:

http://www.youtube.com/watch?v=4xfo8VWQ4ss

• roger

Hoi,

Hoe lang heb je moeten wachten op die camera,voor je hem in huis had ?

Alvast bedankt.

Gr Roger

• rene

dealzextreme wisselt qua levertijden. ik bestel er veel spullen voor iphone.

de ene keer heb je het in 5 dagen,. de andere x in 2 weken.

niets over te zeggen dus

gr. rene

• skiester

waar ik de meeste mensen over hoor is gopro en contour. In het draadje over tignes staat een flimpje gemaakt met de contour. DEze is wat schokkerig maar dat komt omdat het bevestigd was aan de elastiek van de goggle…

• Marinus

Misschien niet wat je zoekt, maar ik zag deze aanbieding bij Marktplaats.

• Ewald

Het is volgens mij niet helemaal wat ik zoek.

In ieder geval heb ik niet echt een goed beeld hoe deze camera op/aan mijn helm gezet moet worden.

Zelf zit ik te denken aan een BullitHD Lite of een Drift X170.

• Marinus

Nee, dat dacht ik ook niet. Je kunt hem met een clip aan je jas vastmaken.

Maar hij is goedkoop, misschien dat anderen (die meelezen) er hun voordeel mee kunnen doen.

• bryan

vandaag op ibood voor 29 euro