geboekt, eindelijk!

• Marlene N.

Een poosje hier niet op het forum geweest. Ik moest eerst eens kijken of er nog een wintersport voor me in zat deze winter. Al die berichten lezen als je zelf niet gaat, grrrr… niet echt leuk.

Familie gaat deze winter om uiteenlopende redenen niet skien. Eigenlijk net als vorig jaar.

Alleen nu heb ik besloten niet af te wachten tot er iemand opduikt die misschien ook wil skien, ik ga gewoon alleen.

Ik heb een appartementje gehuurd op de camping in Armentarola (naast San Cassiano) waar ik me aansluit bij een groep die daar in campers op de camping staat.

Voor de WZW-lijst: van 14 tot 21 januari.

Maar goed, mocht er nog iemand zijn die ook alleen is en dit wel aanspreekt: ik heb nog plaats over in mijn auto en in mijn appartement.

• kootje

Groot gelijk. Op de volgende Update sta je erbij.

• Marlene N.

Ik heb er niet bij gezet dat het in Italie is, maar misschien begreep je dat al.;)

• kootje

Natuurlijk!

• Claudia

Ha Marlene,

Heerlijk voor je dat je toch nog gaat, en natuurlijk weer Italie(tu)

Ik miste je al op het forum, je was altijd zeer fanatiek, maar dat ga je vast weer inhalen:D

• n

Wat goed Marlene, jammer dat ik 12 jan. naar Oostenrijk ga anders was het zeker het overwegen waard geweest voor me. Ga nu met m'n zoon, ook erg leuk hoor. Misschien iets voor een ander jaar?

Nina

• Marlene N.

@ Nina, houd het maar in gedachten.

Vorig jaar ben ik uiteindelijk ook met mijn zoon geweest, was erg leuk hoor.

@ Claudia, het is lastig enthousiast te zijn als je ergens geen deel van uitmaakt. Maar, voorheen had ik het ook niet druk overdag. Tegenwoordig wel, ik maak keramiek. En met je handen onder de klei over je toetsenbord is niet ideaal. Ik baal af en toe al als de telefoon gaat.

Ik zit nu aan de andere kant van het gebied. Het is dus wat gemakkelijker om te skien bij 5 Torri en Civetta. Ik hoop dat ik eindelijk weer eens de Gebirgsjägertour kan doen.

• Janneke

Laat je straks wel weten hoe het was, ben weer reuze benieuwd.