Wintersportvakantie winnen?

• Debje

Hoi wintersporters,

Heb net een kerstkaart gestuurd via hallmark.nl en maak nu kans op een gratis wintersportvakantie naar Oostenrijk!! Ik ga mijn skispullen alvast pakken want ik ga ‘m gewoon winnen naar Saalbach Hinterglemm. Hallmark geeft meerdere skivakanties weg, dus doe je voordeel met deze tip ;) Je hoeft alleen een kerstkaart, nieuwjaarskaart of fotokaart te sturen om te kunnen winnen trouwens.

• Marion1

Wat is er loos met Saalbach-H, hebben die bedden over ofzo, eerst radio 538 nu Hallmark…..

• JW

Als je duizend kaarten van de Halmarkt stuurt heb je natuurlijk duizend kansen !!! Dan kan de rest van je gezelschap ook al vast de koffers inpakken !!!

• Marinus

Maar Marlies Lemmens, jij mag eigenlijk helemaal niet meedoen! Jij werkt namelijk zelf bij hallmark en de voorwaarden zijn duidlijk:

7. Werknemers van Hallmark Cards Nederland B.V. zijn uitgesloten van deelname aan de wintersportactie. Hallmark Cards Nederland B.V. behoudt zich het recht voor om een prijs niet aan de winnaar uit te reiken, bijvoorbeeld bij fraude.

Tss, boefje!

• kootje

En heb ik afgelopen week niet het bericht van Kassa gekregen om kaarten van Hallmark niet te openen omdat er een gemeen virus in zit????

• Janneke

(tu)

• x10

X(

• Marinus

Ja hoor, die Vara boys willen natuurlijk zelf die prijs winnen en zetten heel Nederland op het verkeerde been.