Wintersport weerbericht

• Jochem

Ik volg diverse sites over het wintersportweer in de Alpen. De weerberichten van Roel (wintersporters.nl) en Koos ( www.familieski.nl ) zijn bij mij favoriet en het meest realistisch! Het goede nieuws is dat er de komende week sneeuw wordt verwacht. Dus goed nieuws voor de skigebieden en alle mensen die eind december naar de Alpen afreizen! Gr. Jochem

• Marion1

Ik volg het ook, ga normaal pas in Maart, dan leeft het nu nog niet, maar dit jaar met kerst, dus dumpen maar….

• Marinus

Dump? 25 cm zie ik op de kaarten. Maar ik heb het graag mis hoor :D

• JW

Voor de Franse Alpen wordt richting komend week end toch echt belangrijk meer verwacht. Zwitserland lijkt mee te profiteren.

Voor Oostenrijk zijnde verwachtingen wat minder optimistisch.

Maar als de stabiele situatie van afgelopen tijd eenmaal is doorbroken (en dat lijkt te gaan gebeuren) kan er tot de kerst nog heel veel gaan vallen.

• Marinus

Ach, ik zie het wel. 2 januari is nog ver weg (ahum). En Saalbach Hinterglemm ligt lekker hoog (ahum, ahum). Gelukkig wel veel sneeuwkanonnen daar (tu)

• Marion1

Afgelopen Maart lag er niet zoveel meer, en daar skieden we ook op, alleen het plaatje is niet zo idylisch….

• ronaldski

In februari lag er in Saalbach/Hinterglemm al bitter weinig.

• n

Hm, ga 12 januari voor een short break naar St. Anton, komt wel goed, denk ik…..

Nina

• Janneke

Nog 3,5 week en dan gaan wij naar Lermoos. Niet zo ver (820 km), niet zo hoog (1000 m), hopelijk ligt er tzt wat sneeuw… een witte kerst en ook nog kunnen boarden zou fijn zijn. ;-)

• Joep

Roel doet het inderdaad goed. Vind zelf www.wepowder.nl/versesneeuw ook altijd erg leuk.

En ik kijk gewoon ook naar de lokale weerberichten

www.meteoschweiz.ch

meteo.sf.tv

wetter.orf.at

http://france.meteofrance.com