munchen vignet

• tet

Wij rijden met een opel Zafira, altijd door muchen heen richting Kufstein.

Mag dit zonder mileu vignet nogwel??

• SPAM

Eerste link op google geeft dit:

Wat als ik op doorrit ben?

•Het milieuvignet is niet nodig op snelwegen.

•Enkel voor specifieke zones in enkele stadscentra, je moet het dus niet hebben als je die steden bezoekt en de wagen achterlaat buiten de milieuzone.

http://www.vab.be/nl/actueel/dossiers/printdossier.aspx?Id=270

MAW als je de ring neemt kun je zonder rij je dwars door het centrum dan moet je hem hebben.

• sylvia

Wij overnachten altijd in de buitenwijken van München en rijden daarna door de stad naar Oostenrijk. In München rijden wij altijd via de Mitteler Ring de stad uit. Als je daarop rijdt heb je geen milieuvignet nodig, rijdt je binnen die ring, heb je een wel vignet nodig. De Mitteler Ring komt uit op de A8, je komt dan uit ónder de ringweg München (A99).

• Marco-tje

tet Schreef:

——————————————————-

> Wij rijden met een opel Zafira, altijd door muchen

> heen richting Kufstein.

> Mag dit zonder mileu vignet nogwel??

Ik werk zelf in München. Op de Mittlere Ring heb je geen vignet nodig. Houd er wel rekening mee dat je ze op de zuidelijke Mittlere Ring nu veel met wegwerkzaamheden bezig zijn. Kom je op een ongunstig tijdstip, dan is geduld een prettige eigenschap.

• sylvia

@ Marco-tje

Ik dacht dat ze helemaal klaar waren en dat alles ondergronds lag?? Wat zijn ze nu nog aan het doen dan?

• marco-tje

sylvia Schreef:

——————————————————-

> @ Marco-tje

> Ik dacht dat ze helemaal klaar waren en dat alles

> ondergronds lag?? Wat zijn ze nu nog aan het doen

> dan?

Ik weet niet waar je precies rijdt….maar het gedeelte bij Luise Kiesselbachplatz (bij A95 naar Garmisch) is over een lengte van een aantal km nog een grote bouwput. Kom je gunstig dan kan je daar wel redelijk doorrijden. Kom je ongunstig (druk verkeer, ongeval, o.i.d.), dan kan je het veel tijd kosten. Duurt nog een behoorlijke tijd voordat dat alles klaar is (jaren?)…..keine Ahnung…..