blauwe kuiten is niet goed: waarschijnlijk zitten ze te los waardoor je ze te strak aantrekt (de schnallen). Of je skiet extreem in rucklage maar daar gaan nieuwe schoenen niet zo makkelijk helpen
Moet je ze wel bij een fatsoenlijke winkel hebben gekocht. Bij de Perry kun je teruggaan wat je wil maar die schoenen worden er niet anders van.
In elk wat groter wintersport oord zit wel een bootfitter of podoloog. Soms als aparte praktijk soms in een shop. Ga eens informeren. Zo'n man of vrouw zal je voeten fatsoenlijk opmeten en een in de basis geschikte schoen aanmeten. Vervolgens kan er met inlages, frezen, uitdeuken etc nog heel wat verbouwd worden. Nadeel is dat je vaak geen aanbieding kunt scoren voordeel is dat aanpassen bij schoenen die je daar koopt goedkoper is dan aanpassen van schoenen die je elders hebt gekocht. Ook kan het zijn dat elders aangeschafte schoenen in de basis al niet goed zijn.
100 euro extra voor een paar schoenen lijkt veel maar schoenen maken je skivakantie de rest is makkelijker overheen te komen.
Eens, op goede schoenen moet je niet bezuinigen. Denk dat ik het eens ga proberen of er iets aan te doen is. Ik had ze bij intersport gekocht, die superstore die nu failliet is. Je staat er niet zo bij stil als je al meer dan 10 jaar op schoenen hebt gestaan zonder ooit ook maar ergens last van te hebben, je denkt dat met de aankoop van nieuwe dit ook wel zo zal zijn. Ik had dus nog nooit last gehad van zere voeten of wat dan ook. De oude moesten echt vervangen worden omdat ze te ruim gingen zitten en in de onderkant zat een breuklijn en verder nog wat kleine slijtage problemen. Te makkelijk over gedacht…..
Kom net bij mk vandaan en ben heel gelukkig met mijn nieuwe atomic medusa! Super geholpen daar en dat is bij andere ook bekende schoenenzaken nog weleens anders!
Ook interessant: had schoenen (head) maat 26.5 nu atomic maat 24.0! En de heads kwamen niet uit de eerste de beste winkel…
Kortom: heb geen aandelen maar zou mk van harte aanbevelen tot zover! Nu nog in de sneeuw proberen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?