Lessen op eerste kerstdag?

• Luthieneke

Wij gaan de eerste week van de kerstvakantie in Oostenrijk skiën met de kinderen, maar ik vraag me ineens af of er wel lessen aangeboden worden op eerste kerstdag? Het is natuurlijk een behoorlijk katholiek land… Misschien een domme vraag maar voor ons nogal relevant :)

• inge/wagrain

Er zijn in Oostenrijk zeker lessen op eerste kerstdag, de viering van de kerst vindt hier plaats op Heiligenabend, 24 december.

Soms gaan de liften op 24 december een uur eerder dicht, gaan de winkels eerder dicht en kun je ook moeilijker een restaurant vinden om uit eten te gaan.

Veel plezier alvast!

• Luthieneke

Ik kon me ook al bijna niet voorstellen van niet :) Bedankt voor je reactie, en we realiseren ons dat het misschien wat lastig is om op zaterdag ergens wat te eten te krijgen, er gaat dan ook het een en ander uit Nederland mee.

• ziller-jo

wij geven ook gewoon les hoor op de 25e en net als Inge zegt is de 24e veel belangrijker

• Joep

En wat nog veel belangrijker is dan 24 of 25 december: de inkomsten! Natuurlijk wordt er les gegeven en zijn de liften open….

• ziller-jo

Joep zondag de 25e is gewoon de eerst les dag wij beginnen altijd op zondag met de lessen.

Ook al is het de 24e dan beginnen we nog