ANWB reizen special wintersport 2012

• ronaldski

De nieuwe ANWB reizen special wintersport 2012 is weer uit. Het is weliswaar een blad vol reclame, maar toch aardig genoeg om alvast in de wintersportsfeer te komen. ANWB-leden kunnen het blad gratis afhalen in de ANWB-shop, maar dit jaar is het nog veel eenvoudiger om het blad via de ANWB-webshop te bestellen.

Voor totaal slechts € 0,45 portokosten valt het dikke pak 3 dagen later in de bus. Lekker makkelijk en lekker goedkoop, want voor dat bedrag kan ik maar 2 kilometer rijden, terwijl de ANWB-shop heen en weer al gauw 16 km is.

• Igor

Je zou ook gewoon moeten gaan fietsen. Gelijk een goede voorbereiding >:D<

• kootje

Ik ga wel even op de fiets.

• Snowy

Handig dat je dit berichtje vandaag geplaatst hebt. Laat ik toevallig straks de stad in moeten (op de fiets…) en daarbij gewoon langs de ANWB komen!

• ronaldski

Het probleem van dit blad is dat het soms een tijdje duurt voordat het ook daadwerkelijk in de shop ligt. Eén keer naar Baarn fietsen is ok, maar voor niets fietsen daar heb ik een grote hekel aan. Ook al is het rationeel gezien goed voor de conditie.

• kootje

Hier lagen ze al.

• Snowy

kootje Schreef:

——————————————————-

> Hier lagen ze al.

Ik heb er ook eentje! Het ziet er inderdaad goed uit, inhoudelijk kan ik nog niet oordelen…

• snowzone

Bij mij zijn de verzendkosten 2,50 als lid.

• kootje

Ja, je moet hem ook ophalen.

• kootje

Nog niet ingekeken, komt nog.