Hallo,
Weet iemand van jullie of het verstandig is om op 17 maart nog naar Flaine te gaan. Ik lees wel dat het een vrij sneeuwzeker gebied is, maar zie ook dat het niet zo heel hoog is. Iemand tips en aanbevelingen? Alvast bedankt!
Mvg,
Tim.
Skiën is überhaupt niet verstandig…()
Maar Flaine kan nog best in die periode. Afdaling naar Sixt of Morrillon wordt misschien lastig, maar rest van het gebied moet in normale winters dan nog prima te doen zijn (naar Morrillon staan geloof ik wel sneeuwkanonnen). Flaine pakt altijd veel sneeuw, dus daar kan het niet aan liggen. Als temp hoger wordt in het voorjaar heb je hier wel natuurlijk eerder zachte sneeuw dan in hogere gebieden. Maar ik zou om die reden Flaine niet direct afschrijven. Of het gebied je aanspreekt in vergelijking met andere gebieden kan ik niet over oordelen, zul je zelf moeten beslissen.
Groet,
Hessel
Normaal gesproken kan Flaine prima in maart. Ben er zelf begin april een keer geweest.
Geen garantie natuurluk maar Flaine is zeker soort sneeuwmagneet zo vlakbij de Mont Blanc.
Gebeid is best leuk voor weekje. Vooral de bossen bij Les Carroz zijn mooi.
Vond de prijzen voor eten/drinken aan de hogere kant. Le Hameau was leuk met chalets maar geen winkeltjes/restaurantjes. Flaine le Forret … moet je van houden.
grtzz Mr SKi
Bedankt voor de reacties. Denk dat we maar gewoon ervoor gaan.
@Hessel, dat skieen niet verstandig is ben ik al jaren achter alleen mijn reisgenoten nog niet
Ben een keer eerder in Les Carroz geweest in januari. Vond het gehele skigebied erg mooi en afwisselend. Het dorp is wel ontzettend lelijk en ongezellig, maar we maken het wel gezellig in het appartement. Als de sneeuw maar goed is!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?