Hallo,
Ik ben nieuw hier op het prikbord en heb een vraag. Ik ga nu zo'n 10 jaar op wintersport. Eerst heb ik geskied maar nu snowboard ik zo'n 3 jaar.
Afgelopen 2 jaar ben ik niet op wintersport geweest omdat ik in oktober 2009 een knieblessure heb opgelopen. Ik heb namelijk een barstje in mijn kraakbeen van mijn knie zitten. Over het algemeen heb ik geen last van mijn knie, alleen soms met autorijden kan ik er last van krijgen.
Nu wil ik heel graag dit jaar weer op wintersport. Aangezien ik niet weet hoe mijn knie het zal houden, ben ik op zoek naar een gebied waar ze goede blauwe pistes hebben. Het liefst ook wat breder, zodat ik weer rustig kan beginnen. Ik ben verder geen freestyle snowboarder, ik hou gewoon van lekker (rustig) de piste af te snowboarden. Nu zie ik dat Les Menuires aardig wat blauwe pistes kent en (gelukkig) geen sleepliften.
Denken jullie dat dit een goed gebied is wat betreft mijn wensen? Voor de rest heb ik geen eisen. Het belangrijkste voor mij zijn dus de pistes, dat ze niet te stijl zijn.
Of hebben jullie misschien nog andere suggesties / tips voor mij?
Alvast bedankt voor de reactie(s)!