flauw gedoe snowmagazine

• x10

Hoi,

Wat is dit nu weer van rtl4 met snowmagazine??? Zit je kwijlend voor de tv te wachten op snowmagazine…….komt het weeeeeeer nieieiet!!! grrrr

Vorig jaar was het al steeds in de war met de aanvangstijd……nu is het gewoon helemaal niet geweest.

Ja ja, ik weet het programma gaat niet meer zozeer over skien/ snowboarden , maar steeds meer over eten en poeha, maar ik kan het niet laten om dat hele kleine beetje wat op de wintersport en het gebied slaat, toch te willen zien.

Oh ik heb nog niet op internet gekeken of het al bij gemist is.

Ik vind het trouwens wel weer raar. of niet soms.

Nou dan maar weer onze eigen filmpies van stal halen.

Groetjes en bedankt dat ik mijn ei even kwijt kon.

x10

(Vandaag over 9 weekjes staan we op de skies X( )

• Jose

Hallo,

Je bent niet de enigste, ik zat er ook klaar voor om te gaan kijken. Het is zo'n slecht programma dat het toch weer leuk is om te kijken. Vooral van die sneeuw krijg je toch wintersport kriebels.

Ik heb zelfs nog op de RTL site gekeken daar stond dat het programma om 16.00 uur zou beginnen.

Maar is inderdaad niet geweest.

Echt kansloos!

Groetjes

• x10

Hoi Jose, idd

"Het is zo'n slecht programma dat het toch weer leuk is om te kijken."

Wij kijken digitaal en ook de digitale gids gaf de hele ‘diva’ uitzending aan de er Snowmagazine voor zou zijn.

Vroeger hadden we zo'n programma mevrouw die uitleg gaf, maar dat is helaas verleden tijd.

Ben benieuwd of de site nog een uitleg gaat geven. :X

Groetjes,

x10

• atomic

Ook ik had me verheugd op snowmagazine. Ik had de DVD recorder ingesteld. Toen we terug kwamen van het fietsen dacht ik eerst dat ik het verkeerde kanaal of de verkeerde tijd had gekozen. Ik neem aan dat ze volgende week beginnen met de nieuwe serie van Snowmagazine. Het is kwalitatief een slecht programma maar we vinden het toch leuk om wintersport-beelden te zien.

Ik heb dit weekend toch wel de nodige winterse plaatjes op TV gezien.

Vrijdagavond hebben we naar een aflevering van Rail Away gekeken. Het ging over de trein van Brig naar Zermatt (Zwitserland) en de aansluitende Gornergratbahn die tot een hoogte van bijna 3100 meter rijdt. We hebben deze rit vorig jaar in de zomer gemaakt. De opnames van Rail Away waren in de winter gemaakt. Leuk om dezelfde plekken nu in de winter te zien.

Zaterdagochtend heb ik live de openingswedstrijd (reuzenslalom dames) van het World Cup ski seizoen in Soelden gekeken. De tweede run heb ik vanmiddag bekeken. De reuzenslalom heren heb ik opgenomen en ga ik morgen bekijken. Zaterdagmiddag heb ik ook nog even de snowcams op het belgische TV Een bekeken. Er lag op al op veel plaatsen een laagje sneeuw.

• x10

Hoi Atomic,

Het was toch echt de bedoeling om vandaag met de nieuwe serie te beginnen!!!

http://www.rtl.nl/sport/rtlsnowmagazine/home/index.xml

ja die Railway uitzending vonden wij ook prachtig (ook omdat we toevallig dezelfde trein hebben genomen naar Saas Fee)

Ik vind het toch erg knap dat je daar wel met sneeuw gewoon doortreinen. (:P)

Solden hebben we heel stom genoeg gemist en nog dommer was het volgende: hebben mijn man en ik afgelopen week vakantie gehad, thuis zitten ‘vervelen’ en Solden vergeten. We hadden natuurlijk gewoon in de auto moeten stappen en gaan met die banaan, Hoe sloom kun je wezen.:S

Groetjes,

x10

• SPAM

Voor de mensen met TV via de sateliet zoek ff TV8 Montblanc op. Zit zelfs in het basispakket op de Astra. Erg veel sfeer impressies, sneeuwsporten en niet onbelangrijk voor de wintersporters die naar de Savoie of Haut-Savoie gaan dagelijks de weer en sneeuw verwachting (al zal dat nu nog niet zo uitgebreid zijn)

• nancy

Ahaa… ik was al weer boos op dat apparaat van ziggo… had ik het zo ingesteld dat het opgenomen zou worden! maar goed, Ziggo treft geen blaam, maar RTL

Elk jaar komt het weer voorbij dat het zo'n waardeloos programma is, maar toch wel kijken voor het kleine beetje sneeuwgevoel.

Wij mogen nog 10 weken wachten!(:P)

• x10

Het staat ook nog steeds niet op uitzending gemist van de rtl site.

grr

Leuke tip (tv 8) SPAM . Helaas hebben wij geen sateliet(td)

Groetjes,

x10

• x10

Hoi,

De site van Snowmagazine geeft nu aan dat er afgelopen Zondag een technische storig was en dat ze nu een week later beginnen.

Bent u even op de hoogte.

Groet,

x10

• Danny

Ik ben het helemaal met je eens x10!

Ik werk op Rotterdam Airport, dus ik moest vorige week zondag werken dus ik was helemaal saggo dat ik Snowmagazine niet kon zien.

Wil ik na mijn werk terug kijken op rtlgemist.nl, staat het er ineens niet tussen!

Dus ik kijken op de app op mijn telefoon, staat er ook niet tussen..:S

Nou dan zoek ik het wel op op de UPC box op de tv. Want het kan zijn dat de website niet up-to-date is.

Staat ie daar ook niet tussen!:?

Nu weet ik dus dat ie helemaal niet is geweest.. Dat is inderdaad flauw als ze de verkeerde datum neerzetten en je zit kwijlend voor de tv…

Bah.. Nouja dalijk om 4 uur maar weer een poging doen. ;)

Veel plezier over 9 weekjes! (inmiddels 8) Waar ga je heen? Ik ga naar Italie, Campitello di Fassa! ;).

Groetjes, Danny