kindvriendelijk gebied

• Esther

Hallo allemaal,

Ik heb al een beetje op het prikbord gekeken maar kan nog niet echt iets vinden:

Sinds jaar en dag gaat mijn schoonfamilie met kleinkinderen naar Berwang in Oostenrijk, dit is een prettig plaats (kleinschalig en kindvriendelijk). En tegen het dorp aan begint het kinderweitje/skischool al.

Dit jaar lukt het ons niet een appartement in de juiste periode (voorjaarsvakantie) te vinden en wat ook nog redelijk geprijsd is.

Weet iemand een ander leuk kleinschalig en kindvriendelijk gebied? Het liefst in Oostenrijk. Wat leuk is aan Berwang is dat tegen het dorp de pistes al beginnen, dus ideaal als je zelf niet kan skiën vanwege een kindje van 2.

Ik hoor het graag.

Esther

• hanneke

Er zijn in Oostenrijk wel meer van die dorpjes met pisten tot in het dorp. Waarschijnlijk is je grootste probleem om nog ERGENS een redelijk geprijsd appartement te vinden in die periode. Als Berwang vol zit zal dat in een ander kindvriendelijk dorp niet anders zijn ben ik bang…

• goudriaan

Fendels ??

• Ewald

Misschien Filzmoos of Gargellen.

• Fee

Kleinarl. op www.kleinarl.info kun je heel makkelijk zoeken naar beschikbare accommodaties en zie je bij de resultaten direct ook de prijs.

• joop

landal green parks in Brandnertal (oostenrijk)

je appartement gelijk aan de piste gelijk bij de kinder piste

echt geweldig voor jong en oud

wij gaan ook weer voor de 3e keer daar heen

• Henk

Inderdaad, Filzmoos of Grossarl?

• doov

Ik hoor altijd hele goede geluiden over La Grave.

• Nel

Hi Esther,

De voorjaarsvakantie is inderdaad niet makkelijk. Veel leuks is al vol!

Even ter verheldering van je vraag; willen jullie met de hele familie op een andere plek vertoeven of jullie met je eigen gezin? En wil je dicht bij jullie familie in de buurt zitten of ergens anders zelf vakantie vieren?

Zonnige berggroet, Nel

deBerghut.com

• Erik

Beste Esther,

Wij hebben een appartement in de verhuur in Mittelberg, Klenwalsertal, Oostenrijk.

KNIP Spam verwijderd.

Maar niets vrij in de periode waar Esther om vraagt.

Marinus (Moderator)