Hoi,

Ik ben Jules (man), 37 jaar en helemaal wild van wintersport. Ik ben op zoek naar een pero(o)n(en), waar ik een paar dagen mee zou kunnen skieen of boarden. Drie of vier dagen in de sneeuw

met mensen die op het zelfde niveau zitten, de pistes bedwingen vind ik heerlijk. Nu ga ik elk voorjaar al met een groep boarders, maar er is altijd de wens naar meer natuurlijk. Ik

ben in het bezit van een auto, dus ben niet afhankelijk van de bus of de trein (al vind ik dat ook best).

Ik weet eerlijk gezegd niet wat me te wachten staat door deze actie, het is de eerste keer dat ik zoiets doe. Maar aangezien de meesten om heen tegenwoordig liever naar centerparks gaan

met de family, lijkt me het de logische weg dit eens te proberen.

Qua niveau ben ik met skieen ver gevorderd, het liefst zwarte pistes, vol gas! (dat je tong op je schoenen ligt als je beneden bent). Snowboarden houd ik maar op gevorderd, het liefst rood,

beetje uitdaging, maar nog wel carve-baar.

Wanneer iemand interesse heeft hoor ik het graag, het geslacht maakt me niet uit, al je maar gezellig bent, en mijn passie deelt vind ik het allemaal best.

Ik ben benieuwd naar de reacties,

Groeten Jules.