And now for something completely different.
Na 10 jaar ben ik toch echt wel toe aan een nieuw ski-outfit. Alleen ben ik een complete noob als het gaat om merken, materialen etc.
Het moet iets zijn voor alle weersomstandigheden, want ik heb geen zin in talloze outfits.
Voor echt mild weer heb ik op zich wel een goede windstopper, maar verder moet het dus een beetje allround spul zijn. Liever niet een heel dikke jas waar ik bij temperaturen boven -10 al uitzweet, maar eerder iets waar ik als het echt koud wordt nog een extra trui/fleece onder kan doen ofzo. Maar geen fladderjas: moet nauw aansluiten.
Wat ik me nu zo'n beetje voorstel is een jas van soft-shell of goretex met een niet te dikke voering. En dan een bijpassende broek natuurlijk.
In een kleur die niet volgend jaar alweer helemaal uit is.
Ik heb een helm dus capuchon is niet nodig. Verwijderbaar is wel handig, want de jas zal ik ook buiten de wintersport nog wel eens dragen.
Een cool merk vind ik niet erg belangrijk, maar voordat ik iets bij de ANWB-webwinkel bestel moet ik er wel van overtuigd worden dat dat toch echt de beste keuze is .
Budget: max 400 euro voor jas en broek, maar dan zit ik toch al behoorlijk aan mijn pijngrens.
Dank voor het advies….