Kjus

• Sjaak

Hallo,

Ik ben op zoek naar een site of adres waar ik goedkoop een Kjus ski-jas kan kopen, bijvoorbeeld online uit Amerika of een adres net over de Duitse grens? Heeft iemand hier ervaring mee of andere tips?

groet

Sjaak

• Piet

met een portemonnee van uienleer op jacht naar een kjus jas :S

• bakker05

Echt goedkoop is Kjus natuurlijk nooit maar kijk eens op www.skixpress.de.

• sylv

misschien marktplaats??

• MorRon

Tijdens het surfen dit gevonden bij conrad sport.

Bij de sonderangebote staat er eentje.

http://www.sport-conrad.com/restposten___sonderangebote/876/

• atomic

MorRon Schreef:

——————————————————-

> Tijdens het surfen dit gevonden bij conrad sport.

> Bij de sonderangebote staat er eentje.

> http://www.sport-conrad.com/restposten___sonderang

> ebote/876/

Dat is inderdaad een goede aanbieding. Jammer dat ze alleen maatje 48 hebben. :(

Toen de noorse skieer Lasse Kjus stopte met professioneel skieen begon hij met een kledinglijn. Ik had nooit verwacht dat de jassen zoveel verkocht zouden worden. Ik vind jassen van Kjus wel heel mooi maar veel te duur.

• Mr. SKi

Kjus en goedkoop?

Keep dreaming!!! Ook in Amerika is Kjus gewoon een exclusief merk. Vorige jaar in o.a. Aspen heel veel gezien daar.

Aan de andere kant .. wat is goedkoop? Een jack van Kjus dat ‘normaal’ 800 euries kost nu zien te scoren voor 500?

Echt goedkoop maar ook echt ‘fake’ … check eens de site van ebay. In China kosten ze 85 euro excl. verzendkosten. Ben je klaar voor 100 euries.

De meeste kans maak je wellicht bij een end of season sale. Dan gaan er wel wat euro's af. O.a. Duyvestein in Den Haag doet nog wel eens wat.

Het ziet er best mooi uit, goed materiaal maar er zijn zeker prijsvriendelijkere merken die technisch net zo goed zijn.

Het is maar wat je kiest. Hoop dat je gaat slagen :-)

grtzz en suc6 met shoppen.

Mr SKi

• Mark

toegegeven: het zit perfect dat spul van Kjus. Zal best wel komen omdat het niet zoals andere merken dik gevoerd is. Maar die prijzen?? in de outlet een jas gezien van 1.200,-

Ging 25% vanaf. Dan zit je nog op een prijs waar je een weekje van kunt skiën als het een beetje mee zit. Ik vermoed dat het toch een groot deel ‘image’ en marketing is dat deze kleding zo duur is.

Detail: in de winkel waar ik het zag hing Kjus nog wel bij de uitverkoop, maar niet meer in de nieuwe collectie. Blijkbaar zijn er toch niet genoeg Nederlanders te vinden die er zoveel geld voor over hebben om er (meestal) één week

per jaar zo modieus bij te lopen (te skiën).

Als je al gaat skiën dit jaar dan maar weer in het pak van vorig jaar. Het is perslot van rekening al mooi genoeg dát je weg kunt in deze crisis.

• gerard w

http://www.nextag.de/lasse-kjus/suche-html?nxtg=4ab0a500d06-32239904BF217F00

kijk eens op deze site.

succes

• Piet

spyder bogner en de nog veel duurdere kjus waren. Als geld er niet toe doet, of juist wel