slotjes

• Jojo

Ik word zo nieuwsgierig als ik een topic zie met een slotje. Voorheen helemaal geen aandacht aan het betreffende topic besteed maar als er dan een slotje op komt dan lijkt het wel een soort magneet en kan ik het niet laten om te gaan kijken. Dan blijkt dat het gesloten is i.v.m. spam. Misschien hebben meer mensen dezelfde tik en dan worden de spamberichten juist meer gelezen door zo'n slotje. Dan is het misschien toch handiger om spam gewoon te verwijderen, want wat mij betreft wordt het met slot juist beter bekeken.

• Marinus

Op zich is het betreffende bericht niet echt spam (al is het op het randje), verwarmde handschoenen zou sommige skiërs/skiesters kunnen helpen.

I.o.m. Skiester dit bericht laten staan. Echter nu er weer op gereageerd wordt door iemand die banden heeft met het betreffende product heb ik besloten hem op slot te doen. Langzamerhand zakt dit bericht naar beneden en verdwijnt uit beeld, hetgeen mijn doel is van het slotje. Mocht iemand in de toekomst toch verwarmde handschoenen willen gebruiken dan hoeven ze alleen maar te zoeken om het bericht boven water te krijgen.

Alternatief is het bericht wissen, waardoor er mogelijk nuttige informatie verdwijnt.

Gr. Marinus (Moderator)

P.S. Vrees niet, ik wis nog regelmatig “echte” spam.

• Jojo

Jullie doen het prima hoor. Zie mijn bericht a.u.b. niet als kritiek. Soms is het inderdaad op het randje en is het ook niet zo belangrijk of een bericht nu wel of niet blijft staan. Ik heb alleen wat met die slotjes en daardoor vergeet ik die handschoenen nu nooit meer terwijl ik voor het slotje het de moeite niet waard vond het te lezen. Ik zal proberen wat meer te reageren op leuke berichtjes zodat de slotjes wat sneller zakken:-)

• skiester

mss een idee voor je onder de kerstboom: skislotjes (:D

• sylv

skiester Schreef:

——————————————————-

> mss een idee voor je onder de kerstboom:

> skislotjes (:D

>:D< :D

• sylv

was mijn inziens niet idee om te spammen maar om voorbeeld te laten zien…

heb zelf helemaal niet nodig, bijna nooit koude handen..

• Marinus

Jij niet, maar Laura.