Mijn vader kreeg gisteren een mooie foto van zijn zoon opgestuurd door de Duitse politie (we waren op vakantie in zijn auto).
En ik reed maar 120! Toch een koopje, maar 30 euro.
Ik heb zelf ook dakdragers gekocht met ski/snowboard houders. Ook hier staat op de verpakking dat 130 de max is. Maar toch heb ik meer vertrouwen in de dakdragers dan de skimagneten.
Of het reeel is weet ik niet, maar t geeft in ieder geval een beter gevoel.
Tegen 200km/h is geen dakdrager bestand. En deze al helemaal niet, die schiet al open bij 30km/h youtube, maar ook
een auto blijft niet heel bij 200km/h audi crashzelfs de audi rs6 niet.
Maar die discussie is hier een paar jaar geleden al gevoerd volgens mij.
gr. rene
kootje Schreef:
——————————————————-
> Krijg jij nou nooit eens een bekeuring (laat staan
> rijbewijs in leveren)? Vandaag weer een flits
> opgelopen op de franse weg. Op dat …. stuk naar
> naar Nancy, waar je 90 of 110 mag rijden. Volgens
> mij hebben ze er een extra flitser bijgeplaatst.
Krijg jij die franse bekeuringen dan opgestuurd? Ik niet.
Nee, Franse gelukkig tot nu toe niet, maar Belgische wel.
Maar de Franse politie presteert het wel om na een betaalde overtreding bijna een jaar later voor hetzelfde feit wederom een boete naar je huisadres te sturen. Zijn nu bezig met een Franse advocaat. We zijn heel benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Een voordeel hebben we, mijn echtgenoot is nogal bewaarderig, dus de bon hadden we nog.
Hier schijnbaar wel. De justitie reageert op geen enkel bericht, aangetekend nog wel. Er wordt tot nu toe zelfs niet gereageerd op berichten van de advocaat. We zijn echt niet van plan om 300 euro 2 x te betalen. Ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen. Je zou toch bijna gaan denken dat een agent het geld in zijn eigen zak heeft gestoken?
In ieder geval een waarschuwing voor anderen. Bewaar het bewijs. Voor hetzelfde geld gooi je het weg, met de gedachte oké betaald is betaald.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?