Saalbach of Hinterklem

• Haring Harrie

Na jaren in frankrijk te hebben geskied wilden we dit jaar eens iets gek doen en hebben voor Oostenrijk gekozen.

We kwamen uit op het gebied van Saalbach Hinterklem. Alleen waar moeten we naar toe ??? Saalbach of Hinterklem.

Ik heb 2 hotels, de een met half pension en de ander alleen met ontbijt.

De ene in Saalbach en de andere in Hinterklem

We willen wel de apres ski van oostenrijk eens goed meemaken na jaren in frankrijk eigenlijk geen apres ski te hebben gehad. Dus na het skieen apres skieen en vervolgens eten en dan op tijd naar bed.

,s avonds en ,s,nachts hoeven we niet te apres skieen, want we komen natuurlijk voor het skieen en stappen ,s,nachts doen we thuis wel weer

Met de zoekfunctie kom ik er eigenlijk niet uit

Welke zou jij kiezen en waarom???

http://wintersport.sunweb.nl/oostenrijk/skicircus_saalbach-hinterglemm-leogang/hinterglemm/hotel_rosentalerhof.htm?objectIndex=1

http://wintersport.sunweb.nl/oostenrijk/skicircus_saalbach-hinterglemm-leogang/saalbach/hotel-pension_schattberg.htm?objectIndex=2

Gr Haring Harrie

• skiester

ik heb geen idee, nooit geweest maar ik zou naar hinterklem gaan om je klem te zuipen…. :D

• Haring Harrie

skiester Schreef:

——————————————————-

> ik heb geen idee, nooit geweest maar ik zou naar

> hinterklem gaan om je klem te zuipen…. :D

kan je dat niet in saalbach dan, klem zuipen ??? wat is gezelliger ??

• skiester

Vast wel. Maar als je Hinterglemm al als Hinterklem schrijft dan weet je toch wel waar het naartoe gaat…. ;-)

• Henk

Volgens mij zaten wij jaren geleden in het apart gedeelte van hotel wolf, zur Dorf schmiede, ik dacht dat het toen gewoon Wolf heette. Hieronder, in de kelder zeg maar, heb ik meegemaakt dat er tijdens de apres ski zo een houte tafel doormidden ging tijdens het hossen. Je kon er niet omvallen, zo druk, en toch gezellig, was het. In de buurt, op de hoek van een straat, had je ook nog een erg gezellige buitenbar, was toen mooi weer, ook behoorlijk druk. 2 keer 's avonds op stap geweest, waren ook wat drukke tentjes maar daar herinner ik me niet veel meer van. Saalbach weet ik verder niet, heb geloof ik wel 1 of twee keer doorheen gelopen maar niet tijdens apres ski. Kortom, die week dat wij er waren was de apres ski volop aanwezig.

• Jos

Ga voor hinterglemm, veel gezelliger.

• Allie

Duitse apres ski heb je in Saalbach en Nederlandse in Hinterglemm. Goasstal in Hinterglem heeft wel Duitse apres ski, maar vond ik tegenvallen.

• Ski Ilse

Persoonlijk vind ik Saalbach leuker maar dat is voor iedereen weer anders.

Hinterglemm is idd wat meer Nederlands en Saalbach is wat meer divers qua nationaliteiten.

Het skigebied is één geheel!

Veel plezier alvast.

Gr. Ilse

• Haring Harrie

Iedereen bedankt voor alle tips, na lang wikke en wegen hebben we vanavond Saalbach geboekt.

Hotel met ontbijt, zodat we verder geen verplichtingen hebben voor het eten

iemand nog tips, leuke eettenten, goede apres skitenten en info voor Saalbach. (tu)

Alles is welkom (tu)

• Haring Harrie

Geen tips meer over Saalbach ???