Ik ben er een keer geweest en mijn vader wel 15 keer. Het heeft inderdaad een aantal zeer lange sleepliften (de zogenaamde Kurvenlift is echt wel iets van 20 minuten). Daarbij komt dat het zelfs voor Oostenrijkse begrippen laag gelegen is en daardoor erg sneeuwonzeker. Toen ik er was, was afdalen naar het dalstation van de (toen) enige stoeltjeslift niet mogelijk. Mijn vader heeft meer dan eens meegemaakt dat ze er de hele week niet konden skiën en dus moesten uitwijken naar andere skigebieden.
Uiteraard hebben ze ook meer dan eens meegemaakt dat ze tot hun oksels in de sneeuw stonden. Het ligt in de vooralpen en is daardoor nogal gevoelig voor de nordstau. Dus ALS het sneeuwt, gaat het ook goed loos…. Dan kan het natuurlijk ook weer heel tof zijn.
Als je echt jonge kinderen hebt zul je niet snel het hele gebied gaan doorkruisen en hoeven de sleepliften niet per se een probleem te zijn. Wij deden vroeger overigens niet anders….
Maar doordat het zo laag ligt zou ik het toch niet doen. Eerder een bestemming voor een last-minute skibreakje. Het schijnt ook wel een Geheimtipp te zijn voor poederrijders.