Wintersportmodus

• Bert Martens

De zomer, uhhhh welke zomer ?, loopt op zijn einde.

Over twee weken nog een weekje Schotland om te vliegvissen. In oktober kun je daar in ‘The Hills’ al wat lichte sneeuwval verwachten.

Daaarna begint mijn vakantiegevoel langzamerhand over te schakelen naar de wintersportmodus.

Hoe zit dat met jullie ?

Gr

Bert

• kootje

Als ik de webcams zo bekijk, wordt het groen al aardig bruin, daar is de herfst al ingetreden. Volgens mij kan de sneeuw niet lang meer duren. Veel plezier in Schotland.

• Mr. SKi

Yep, herken het gevoel. Donderdag ff alvast even geshopt in Alblasserdam bij Eurofun Center.

Zat jacks en schoenen. Vriendinnetje kocht allernieuwste Elan Amphobia Insomnia skietjes.

Was daar weer gezellig en het ‘gevoel’ doet sterker worden :-)

Doe nog ff vol houden allemaal!!!!

grtzz

Mr SKi

• atomic

We zijn de eerste weken van juni al met strandvakantie geweest. En vanwege het matige weer in Nederland daarna lijkt het lang geleden dat het zomer was.

Daarom ben ik vroeger dan normaal in de wintermodus aan het raken. We hebben onze eerste wintertrip van deze winter al geboekt.

Via vakantieveiling.nl hebben we een overnachting in het Snowworld hotel in Landgraaf geboekt inclusief 4 uur skieen. Het is de bedoeling dat we op een zaterdag in december gaan kerstshoppen in Duitsland of Limburg. 's avonds overnachten in Landgraaf en zondagochtend skieen.

We zijn ook aan het kijken waar we deze winter met vakantie naar toe gaan maar we zijn er nog niet helemaal uit. In Les Arcs en/of Val Thorens vinden we het fijn toeven, maar het zou ook zo maar eens een andere bestemming kunnen worden.

• Sylv

Heb wel de wintersport geboekt maar ben nog niet in de wintersport modus. ben nu nog bezig met zomervakantie. gaan in november naar saba, sint eustatius en curacao en daarna zal de wintersport gevoel wel helemaal terug komen.

syl

• Janneke

Ook wij zijn al in juni op zomervakantie geweest, en ik vind het altijd erg prettig als ik daarvan terugkom en ik weet dat de wintersport al weer geregeld is. Dit keer heeft het even geduurd, maar uiteindelijk afgelopen vrijdag de 1e wintersport met kerst geboekt. Later nog een keer in februari of maart, maar weet nog niet waarheen.

Maar eerst binnenkort nog even lekker naar Sevilla, nog even de warmte opzoeken. Daarna begint de wintersportmodus pas echt.

• Jeroen_282

Begin juni op zomervakantie geweest naar ZA :-).

Vandaag de wintersport vastgelegd en geboekt. We gaan 11 februari naar Oz-en-Oisans.

Maar dat is nog ver weg, eerst nog maar eens ergens een midweekje pakken of zo :-)

• Yvonne

Wat toevallig ;), gisteren de informatie van Snowfriends ontvangen, naar Oz-en-Oisans op 11 februari.

Inderdaad tijd om aan de wintersport te denken, de zomervakantie ligt al weer (te) ver achter me.