tarieven ski-thalys bekend gemaakt

• atomic

Tarieven ski-Thalys bekend.

Ik heb zojuist een mailtje gekregen van NS Hispeed ontvangen met de tarieven voor het nieuwe winterseizoen.

Voor de vroegboekers zijn er een beperkt aantal aanbiedingstickets beschikbaar. Op dit moment worden er retour-tickets aangeboden varierend van Euro 138,00 tot Euro 151,00.

Vertrek vanaf januari tot half februari. Normaal gesproken kosten deze tickets rond de Euro 220,00

Meer informatie vind je op

http://onlineboeken.nshispeed.nl/microtips/display

• Nel

Geïnteresseerd meteen gekeken, maar ik kon op dit moment maar tot 12 december boeken. Klopt dat?

• Janneke

Zo ver ik weet kan je de Thalys niet verder dan 3 maanden vooruit boeken.

Ik ga elk jaar een weekend naar Roland Garros in Parijs, en boek de heen en terugreis apart om zo de beste prijzen te krijgen: de heenreis op vrijdag boek ik precies 3 maanden van tevoren, en de terugreis op zondag boek ik dan 2 dagen later. Meestal check ik dan uit nieuwsgierigheid nog even de prijzen voor de heenreis, en die zijn 2 dagen later dan een stuk duurder geworden (er is maar een beperkt aantal plaatsen vrij voor prijs x, vervolgens prijs y, etc.). Hoe eerder je boekt, hoe meer kans je nog maakt op die lage prijzen, maar je kunt pas 3 maanden van tevoren boeken. Maar wees er vanaf dat moment snel bij, want vanaf dat moment stijgen de prijzen per dag.

• Sylv

ik boek als ik een trein naar buitenland maak altijd via treinreiswinkel. zij hebben ook de laagste prijzen en vaak ook nog goedkoper dan via hispeed.

• JW

Die driemaands-termijn ben ik ook voor internationale treinen gewend.

Maar ik betwijfel of die ook voor de ski-Thalys geldt.

Ik probeerde even een reservering uit voor heen op 4/2 naar Bourg, en op 11/2 terug.

Daarbij krijg ik een aanbieding in Smoove (laagste) tarief voor 306 Euro (2 pers., retour) aangeboden.

Heen 138 Euro (69 pp !), en terug 168 Euro.

Ook voor 1e klas (ruimer, comfortabeler) worden kortingstarieven aangeboden (totaal 444 Euro, zelfde reis).

Daaruit leid ik af dat er nu al geboekt kan worden !!

Die goedkope tarieven zijn beperkt beschikbaar !

Voor wie er gebruik van wil maken mijn advies: snel proberen of het kan !

• Michiel

Afgelopen weekend van de thalys gebruik gemaakt en was gelijk al met de gedachte aan het spelen om dit jaar ook voor wintersport te gebruiken. Eerste klas kan ik van harte aanbevelen, tot mijn verassing was ook hapje/drankje inclusief. Week dat ik wil gaan is een eerste klas retour 200 euro pp dus dat is ook goed te doen. Denk dat ik komende week ga boeken.