Zelf heb ik in Hinterglemm al een paar keer in een pension gezeten, maar de laatste keer zaten we met een groepje vrienden in Hotel Hinterglemm (midden in het dorp, wel de lusten maar niet de lasten, 50 m van de Reiterkogellift enerzijds, 50 m van de nieuwe U-bahn anderzijds en 50 m van de après-ski). De helft van ons had een kamer in het hotel en de andere helft had een appartement aan de overkant van de straat.
Voor meer info over die appartementen, zie http://www.hotel-hinterglemm.at/html/preise_winter.html.
De afbeeldingen zijn schematisch, dus als ik jou was, zou ik gewoon een mailtje sturen met de vraag of ze appartementen voor 4 personen hebben met 2 slaapkamers zodat niemand in de woonkamer hoeft te slapen.
Het appartement type Sportiv voor 4 personen lijkt erop, maar op het plaatje lijkt het alsof de ene slaapkamer niet afgesloten is van de woonkamer, en het appartement Saalbach voor 4-5 personen lijkt vlg het plaatje maar 3 bedden te hebben, maar heeft geloof ik 2 etages en dus nog een slaapkamer boven. Afijn, stuur een mail, en je hoort vanzelf wat de mogelijkheden zijn.