Wie heeft Wintersport 2011-2012 al geboekt?

• Marinus

4 personen, 3 kamer appartement (dus 2 aparte slaapkamers). Skigebied minimaal 50 km. Voorkeur Vorarlberg of Tirol (reisafstand)

Marinus (23°C in Schotland)

• Janneke

Lijkt me dat je in januari nog keuze genoeg hebt, en ja, Tirol en Vorarlberg zijn niet zo ver.

Skigebied minimaal 50 kg? Dan zou je zelfs naar bijv Lermoos of Ehrwald kunnen gaan. Weliswaar niet zo hoog, maar wel nóg dichterbij. Meerdere dorpen op 1 skipas (niet aaneengesloten). Maar dan kun je bijv. een paar dagen Lermoos doen, paar dagen Ehrwald, dagje Bibermoos, dagje Garmisch Partenkirchen (auto/bus/of trein). Weer eens wat anders.

Misschien vind je de accommodatie Felsenheim dan wel wat: http://www.felsenheim.at/nederlands/winter/index_n_w.htm

Ben ik vorig jaar geweest. Beetje kitsch, typisch Salzburger bouwstijl, maar daardoor juist ook weer leuk. Oostenrijkse eigenaar met Nederlandse vrouw. Je loopt vanuit je appartement zo de skilift in. Aan de rand van het dorp, kleine 5-10 minuten lopen naar het dorpscentrum/andere kant van het dorp. Geen wilde après-ski, eigenlijk maar 1 après-ski bar (precies aan de andere kant van het dorp bij de andere skilift naar boven). Een paar restaurantjes, bars en winkeltjes, net genoeg om je je een weekje te vermaken.

• Marinus

Ja, maar het is de 2e week van de kerstvakantie hè ;) Zal na deze vakantie eens aan het mailen gaan.

Bedankt voor de tips in elk geval.

• Janneke

Oh ja, natuurlijk, hmmm, zal dan misschien nog niet zo makkelijk zijn, gezien een heleboel acco's ook dit jaar weer afwijkende wisseldagen hebben. Aangezien oudjaarsavond op zaterdag valt, doen veel acco's de wisseldag niet op zaterdag 31/12 maar op vrijdag 30/12. De 1e week van de kerstvakantie wordt daardoor een dag minder, en de 2e week van de kerstvakantie een dag meer.

Geen idee of het je lukt om iets te boeken met aankomst maandag 2 januari… ben benieuwd, succes.

• gerard1808@hotmail.com

Yep ook geboekt, pfft we zijn vandaag precies 3 weken terug uit Egypte en gaan in november nog een x, en dan al boeken voor de wintersport????? maar toen ik gisteravond een beetje aan het surfen was bleek dat er al heel veel dingen geboekt zijn dus…… wij ook maar he, 21 jan. t/m 28 jan. Portes du Soleil (Chatel) en 24 maart t/m 31 maart Briancon (le Cherre Chevalier) 2 tegelijk bij de zelfde reisorganisatie (mocht de boekingskosten eraf trekken)

• RuHa

Yess Fiss van 7 t/m 14 januari!!!!

Er is idd al veel volgeboekt!

Eerst nog in oktober een weekje naar Cyprus en dan zullen de kriebels wel snel komen!

• x10

2 weken kerstvakantie: Les Coches

Voorjaarsvakantie: Serfaus

Gr. X10

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de mogelijkheden voor de herfstvakantie.

Wie heeft ervaringen met zo vroeg (midden oktober) skien op een gletscher?

Volgens mij zit de skileraaropleiding ook zo rond die tijd op de Kitzsteinhorn. Of zijn die ietsjes later?

• claudia

Ja. ook geboekt.

18 februari naar het Zillertal, Kaltenbach.

Na jaren in de Italiaanse Dolomieten te hebben rondgeskied, gaan we eens kijken of Oostenrijk ons ook bevalt.

• nassen

24-11 t/m 28-11 Ischgl

23-12 t/m 02-01 Ischgl

04-02 t/m 11-02 Ischgl

26-04 t/m 29-04 Ischgl

• RuHa

Kaltenbach is erg leuk en gezellig!

Mooie pistes en apres-ski bij de Postalm is top!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.