Wie heeft Wintersport 2011-2012 al geboekt?

• hakke

Ooit 1x zo vroeg in het seizoen naar Valtho geweest. Gelukkig hadden we die week hele goede en veel sneeuw waardoor alles open was in Orelle en Valthorens. Helaas is de sneeuwkwaliteit niet altijd zo zo in het begin van het seizoen en zeker bovenin zijn niet op alle plekken sneeuwkanonnen waardoor ze vele pistes dichthouden totdat het gehele gebied open gaat,

Verder zijn we ooit het laatste weekend van november in Tignes geweest. Ook hier geweldig geskied. Nadeel was wel dat we een pas moesten kopen voor het hele gebied dus ook voor Val d' isere omdat er maar enkele pistes in tignes open waren en de meeste wel in het tussengebied maar hiervoor had je toen een pas van het hele gebied nodig. Ik zou gewoon wachten met boeken tot net voordat je vertrekt en de bestemming laat afhangen van het weer en de sneeuwcondities.

• anne-m

3de week januari weekje zillertal

ergens in Kaltenbach

• n

Bijna…. in st Anton (St Jacob) voor 10 tot 17 mrt

Nina

• RuHa

In welke acco?

Ik heb daar ook gekeken, maar ppfff wat liggen de prijzen daar hoog………:S

• n

Ja, het was wel even zoeken maar we hebben een goed app. net buiten St A in St. Jacob. Heb zo niet direkt de naam van de acco bij de hand maar zal die nog wel even opzoeken.

Wij gaan niet in het hoogseizoen en zijn met meerdere volwassenen dus de kosten delen we, dat maakt het iets makkelijker.

De vvv St A. heeft heel veel acco's in alle prijsklassen. Als je niet in St. A zelf gaat zitten scheelt dat wel. De meeste acco's hebben een busverbinding met een halte vlak voor de deur. De bussen rijden iedere 15 minuten dus dat we niet op loopafstand van de lift zitten maakt ons niet zoveel uit. En je krijgt een mega skigebied!

Nina

• sameva

Wij hebben ook al geboekt voor feb in Gaschurn een mooi app. App laijola

• Nina

www.ferienwohnung-tali.at Hier hebben wij geboekt

mattle.michaela@aon.at en dit was onze 2e optie.

Misschien heb je er iets aan.

Nina

• skiester

ik zit nog steeds te twijfelen of t weer zermatt wordt: tis toch zomaar ruim 4 uur reizen….. terwijl we genoeg op 1 uur hebben liggen..>:D<

ach we zien wel: in december ga ik voor een shorty naar Tignes. En ik heb het plan wat witgestippelde ski's aan te schaffen als de financien het toelaten. Na donderdag weet ik meer….. 8-)

• Marinus

Zoek nog iets van 2 t/m 6 januari. Dus als iemand iets weet…

Marinus

• Janneke

Wat zijn je criteria, en voor hoeveel personen?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.