Wie heeft Wintersport 2011-2012 al geboekt?

• Marion1

Daar doe ik niet aan, ik meld dat ik wat leuks heb gevonden en boek het dan ook, hij weet zelf ook wel, dat ik alles 300x uitpluis en het altijd goed is waar we zitten.

Maar de zomervacantie moet ik meer moeite voor doen, dan krijg ik weinig respons,helaas, maar ook daar vind ik dan wel een tussenweg in…..

• doov

ikke

• jvmaris

waar boeken jullie dit dan??

ben echt zoooo benieuwd?

waar wij heen willen is nog niet te boeken, dus tja…

gr jacqie

• skikip

Ik boek de laatste jaren rechtstreeks.

Via de site van het skigebied kan je vaak alle particuliere appartementen zien of voor Oostenrijk via tiscover.at. Die hebben vaak een boekingssysteem wat vaak erg vroeg ook nog niet aangeeft of iets beschibaar is, maar even googelen naar het email adres en je kan ze rechtsstreeks benaderen. Misschien ook 's proberen (ik zeg lekker niet waar ik misschien wil boeken want anders zit íe straks vol ;-) )

groetjes Skikip

• fiseler

De eerste jaren via reisorganisatie geboekt maar de laatste 6 jaar rechtstreeks bij de accomodatie.

eerst even goed google(maps/earth) gebruiken evt ook sites van reisburo's of tiscover/bergfex.

• Marion1

Al jaren rechtstreeks bij de betreffende eigenaren, eerst googelen op gebied/plaats,dan mailen of bellen met de accomodatie, en dit het liefst ruim voor de zomervacantie, = de meeste keus.

• Leidenaar

Afgelopen februari “doorgeboekt” bij de eigenaren van het appartement voor de voorjaarsvakantie 2012.

Dus weer naar Fiss!

• doov

Direct bij de eigenaar van het appartement 8-)

• Snowy

In tegenstelling tot de andere berichten, heb ik begin april al geboekt bij een reisorganisatie. Ik begin meestal al tijdens het huidige winterseizoen te kijken naar mooie bestemmingen. Als ik terug ben van mijn vakantie (2e helft maart) zijn deze meestal nog niet te boeken. Dan stuur ik een mailtje met de vraag of de prijzen al bekend zijn en dan zijn we er meestal snel uit.

• Ziller-Bo

26 Oktober - Staats Feiertag - Traditioneel eerste tour.

Groetjes uit een zonnig en warm Zillertal

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.