Wie heeft Wintersport 2011-2012 al geboekt?

• fiseler

Wie heeft er gekeken of geboekt voor aankomend seizoen 2011-2012?

Waar gaan jullie naartoe?

Wij hebben alweer geboekt naar het mooie kleine gebied Wildkogel, voor de 2e keer.

Een appartement in Bramberg bij de nieuwe Smaragdbahn.

Van 10 tot 17 maart 2012, kon helaas niet eerder…..

Misschien in jan of febr spieren even een dagje losmaken in Winterberg.

• Snowy

Ik heb ook al geboekt, begin april al zelfs…

Ik ga met een groep vrienden (16-18) personen van 16-25 maart 2012 naar Vallandry, in het skigebied van Les Arcs. We hebben daar een prachtig chalet vlakbij de piste dat van alle gemakken voorzien is.

Waarom al zo vroeg geboekt zullen sommigen zich afvragen? Omdat dit chalet wel heel mooi is, de prijs redelijk is, er maar één van dit type met deze indeling is én we met een grote groep gaan. Ach ja, hebben we heeeeeel veel voorpret zullen we maar zeggen… :D

• kootje

Jullie vinden het toch niet erg, dat ik nog even wacht met de nieuwe wie zit waar lijst hè heren??? Ik ga eerst maar eens op vakantie.:D

Veel en lange voorpret gewenst.X(

• nancy

Wij hebben 3 januari j.l. al weer geboekt.

We gaan naar Ellmau 31-12 tot 6 of 7 jan?

waarom zo vroeg…. omdat je anders geen betaalbaar acco meer krijgt met gunstige ligging tijdens de feestdagen.

• sylv

nee nog niet..

wel een vakantie herfst/winterperiode geboekt maar dat is naar 3 tropische eilanden saba,statia en curacao in november!

ski vakantie moeten we nog even kijken waar heen.

groet

sylvia

• Ski Ilse

Wij hebben ook alweer geboekt, uiteraard weer naar ons vaste pension in Saalbach……….

• hakke

We zijn net terug en hebben nog niet geboekt. We weten ook nog niet precies welke weken we gaan. Zeer waarschijnlijk is onze eerste week net voor oud en nieuw vertrekken tot 7 januari. We hebben nog nooit ruim van te voren geboekt en omdat het zeer waarschijnlijk Frankrijk wordt is dat ook niet echt nodig omdat deze week buiten de franse schoolvakanties valt. eerst maar eens op zomervakantie naar Noorwegen!!!

• Joep

In de kerstvakantie naar Lenk, in de krokusvakantie naar Wengen :D

• Marion1

Ook al weer geboekt, maar we gaan nu een x met de Kerst, en hadden een zeer betaalbare acco gevonden in Valmorel, Frankrijk., dus niet geaarzeld……

• skikip

In mijn hoofd heb ik 'm al lang geboekt,maar als ik over de wintersport begin thuis voordat we op zomervakantie geweest zijn dan wordt ik altijd heeeeel raar aangekeken, het standaard antwoord “we zijn net terug en we gaan eerst op zomervakantie” en vervolgens een hele lange stilte. tsja ik geloof dat ik toch wel de enthousiastste (schrijf je dat zo?) ben.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.