Zell am See seizoen 2011 / 2012 : wanneer open?

• Hanzel

Hoi,

Weet iemand wanneer Zell am See in het seizoen 2011 / 2012 opengaat?

Groetjes, Hanzel

deberghut.com

• Jaap

Als er genoeg sneeuw ligt.

• Marinus

Volgens mij wil Hans wat aandacht voor z'n berghut (:P)

• Ewald

Vast niet, want dat heeft geen zin….als ik in Zell am See wil skien ga ik echt niet in een hut in Rauris zitten.

Of ben ik nu erg naief?8-)

• Marinus

Als je in Rauris woont, waarom vraag je dan in een NL-forum wanneer het skigebied van Zell am See open gaat?

• Ewald

En een korte zoekactie levert dit op…..

Maar ja, om dit te vinden moet je weten dat er van elk skigebied een website is.:D

• Marinus

Bergfex.at?

• Ewald

Natuurlijk. Alle vakantie-info over de Alpen (muv. Frankrijk) gaat via Bergfex……….

• kootje

Wellicht heeft dit:

De “prikkers” die in het buitenland wonen en/of het hele winterseizoen in een wintersportoord doorbrachten zal ik

hieronder vermelden.

Het zou wel prettig zijn als een aantal tijdens het winterseizoen eens wat mededelingen deden of een foto'tje wilden plaatsen.

Het is natuurlijk wel fijn om hier met je internetsite te staan, maar een bijdrage zou ook leuk zijn.

het teweeg gebracht.

• Hanzel

Hi Ewald,

Dank je, had zelf wel gezocht op de site van Zell / Schmitten, maar niet op de goede plek gekomen. Dit was het antwoord dat ik zocht. Juist omdat ik in Rauris woon, ben ik geinteresseerd wanneer andere gebieden opengaan. Rauris gooit haar liften zelf pas 16 dec. open. En zoals aangegeven: ik kon het zelf niet vinden… dus ik dacht ik vraag het even.

Hanzel