IP Adres

• kootje

Ik heb me daar nooit zo in verdiept, maar ik neem aan wanneer ik in Frankrijk zit of elders, mijn IP-adres(nummer) dan ook anders is dan wanneer ik gewoon op het vaste honk zit.

Het is hier trouwens super stil.

• Marinus

Klopt, elke aansluiting heeft z'n eigen ip-adres. Zit je achter een router, dan deel je met meerdere pc's één IP-adres.

Stil, ja, zomer heeft z'n intrede gedaan :)-D

• kootje

Met dank, Proost.

• Snowy

Heeeeeel stil, maar ik ben er nog wel steeds hoor!

Kijk zo af en toe eens, maar veel wintersportnieuws is er natuurlijk niet te melden…

Toch leeft het wel, want in mijn vriendenkring heb ik al zoveel reacties gekregen op de acco die ik geboekt heb voor volgend seizoen (Vallandry), dat de reis nu al ruimschoots vol zit. >:D<

Nog maar een “paar” maanden geduld….. ::o

Komende zomer gaan we een kijkje nemen in de omgeving van Meiringen in Zwitserland. Lekker wandelen in de bergen is óók leuk!

• kootje

Nog geen idee wat het deze zomer wordt. In ieder geval gaan we zeker een keer naar Arc maar verder hebben we nog niets gepland.

Wij zijn in de gelukkige omstandigheid, dat we niets meer van tevoren hoeven te plannen.

• skiester

meiringen is een leuk dorpje, vergeet niet meringues te eten (met vanille ijs en slagroom, YUMMIE!)

• Marinus

Ja hoor, daar zijn ze weer. IJs met slagroom (:P)

• Snowy

skiester Schreef:

——————————————————-

> meiringen is een leuk dorpje, vergeet niet meringues te eten (met vanille ijs en slagroom,

> YUMMIE!)

Klinkt goed: ik zal het onthouden! (tu)

• Janneke

Goh, hoe verrassend om van alle prikkers nu nog Kootje, Marinus, Snowy en Skiester hier aan te treffen, haha. (:D

• kootje

Ik zit alleen nog te wachten op de berichten uit VT. Ik kijk zo af en dan even naar de webcams daar. Ben een aantal keren de laatste week in VT geweest, maar nog nooit zo weinig sneeuw in die tijd gezien.